zondag 20 juli 2008

@ druk

Hihi, precies 2 weken niet geblogt, da's dus een record :')
Anyways, ik had ook niet echt tijd om te bloggen enzo.
Ik ben dus begonnen met werken, elke dag om 6 uur 's morgens opstaan heet dat :')
Anyways, het is dus best leuk werk en er werken chille gasten. Maar mijn voeten hebben nu wel blaren >< Het verdient in ieder geval goed.
Ik heb al het een en ander uitgegeven, maar dat vond ik dan ook eens hoognodig.
De andere reden dus dat ik niet kan bloggen is dat ik bijna altijd wel wat te doen heb na het werk. Ik ben om 3 uur 's middags klaar en dan ga ik nog wat lamen enzo. Soms val ik gewoon in slaap na het werk :') Maarja, het vroeg naar bed gaan doordeweeks, daar kan ik toch nog echt niet aan wennen xD

Ik ga geen dagupdates meer doen van de afgelopen 2 weken maar zal even wat highlights eruit pakken;
De dag dat ik 4 maanden met Janneke ging en de dag erna dat ik met haar naar stad ben gegaan, middag bij Vince en Sebas en overige dagen die gezellig waren =) hihi.
Een beetje een 'downlight' om het zo maar te noemen, was dat de moeder van Idy was gestorven. Ze had al een tijdje gezondheidsproblemen en deze keer was het dan zeg maar niet meer goed gekomen. Dus hadden we Dinsdag avondwake en Woensdag crematie.
Bij de crematie hadden ze wel een hele mooie dienst.

Maar ik ga verder niets meer bloggen :D
Alleen zeg ik nog dat ik AOE 3 heb gekocht en dat ik nu weer ga spelen xD
Cheers! =D

1 opmerking:

Vince zei

ennnn... weer een record verbroken :D ruim 3 weken niks Niels, wat een prestatie! :p ik hoop iig wel dat je een hoop geld verdiend hebt zodat je het "ik heb geen geld" argument niet meer kan gebruiken.
Groetjes van je dikke metal