vrijdag 15 augustus 2008

even een snelle update

Ik heb dus de laatste weekjes van mijn werk afgemaakt, Janneke is weer terug van een 3 weken durende vakantie (gelukkig is ze weer terug), inmiddels ga ik alweer 5 maandjes met mijn liebe katze, ik heb een nieuwe gitaar gekocht én ik word bassist in een band.
Zo.
Haha!

Nou ff toelichting, ik zit hier nu achter de lapcock en heb net bij de Pagode op de grens gegeten.
Nu ben ik echt stuffed, er kan ook niks meer bij :')
Gister was Janse Bagge en Rowwen Heze, waar ik met mn katze, daan, thomas, damienne en jaap heen ben geweest. Om 12 uur gingen Janneke en ik 5 maandjes met elkaar (de 15e eh ^^)
En ik heb een janse bagge string voor dr gekocht!
Maarja, vandaag heb ik haar niet meer gezien en morgen waarschijnlijk ook al niet en daar zie ik eigenlijk best wel als een huge blok tegenop. Ik heb haar bijna 3 weken moeten missen en nu ook weer een hoop dagen. Maarja, zij heeft ook nog vrienden en shit.
Dusja =) Ze heeft wel nog een hoop lieve brieven gestuurd vanuit Italië! =D Waar ik echt wel blij mee ben. Maar genoeg gezwijmel nu ff :)

Vandaag was de laatste werkdag op Sekisui, echt relaxte dag, maar was wel moe.
Maar care, een hoop geleerd, lol gehad en verdient daar.
Dudes, ik ben echt moe, ik tief em me weer. Tot blogs!

Hopelijk vinden jullie de mini update leuk, zo niet, even pech gehad, ik heb het ff helemaal gehad :')

Cheers mates

1 opmerking:

Vince zei

ploegendiensten zijn bitches, dus ik snap best dat je m tieft ;x ik ben blij met je mini update :p _O_