dinsdag 24 juni 2008

blog-vergeet-ziekte

Ja ik vergeet echt te bloggen :O
Maarja, ik heb op dezen warme dagen wel iets anders te doen dan te bloggen op de computerkamer :D Nou, da's eigenlijk geen excuus omdat ik eigenlijk wel elke dag zielloos achter de pc zit -_-' Anyways, ik zal eens een kleine weekupdate gaan maken. Hoewel niemand het volgens mij meer leest xD

Donderdag:
Na school zat Janneke bij mij thuis, wat heel gezellig was =)
Een club 'Niels' sandwich gemaakt wat mij in ieder geval lekker smaakte ^^
Toen op mijn kamer Love Actually gekeken en 's avonds frietjes gegeten.
Toen Janneke weer naar huis gebracht en terug naar huis gefietst.
's Avonds niks meer gedaan.

Vrijdag:
Gewoon school, memorabel was dat dit de dag was van mijn laatste uur Frans en Wiskunde ooit.
Na school naar huis gegaan en hier wat gechilled en nog wat geregeld voor 's avonds... Janse Bagge en Arkngthand! :D Wesley kwam al best vroeg hier, dus ik snel nog gedoucht, aangekleed en nog wat gedronken. Toen op de fiets voor een lange tocht :P
We moesten naar Brachterbeek. Op de heenweg hadden we wat probleempjes met de tent te vinden, maar dat kwam al snel goed! =D
Daar bij de tent gaf Noor de van te voren bestelde kaartjes aan mij en gingen we naar binnen.
Ik liep net de tent binnen toen de YMCA begon xD Echt heerlijk :P
Even later kwamen Janneke en Daan ook hiernaartoe.
De drankbonnen waren vrij goedkoop dus er vloog veel bier doorheen (letterlijk!) xD
Anyways, Arkngthand begon en het was weer eens flink raggen! Ze blijven echt vet B)
Niet lang na het optreden trad Janse Bagge Bend op! Thomas en ik hadden alweer met watervaste stift op onze achterhoofden I love Bagge geschreven, dat viel in goede smaak =)
Het Bagge optreden was beter dan voorheen vond ik =) Jammer van de dronkelappen die ook bij Prakkezere en Blief bie de mam moesten moshen :/
Anyways, een zeer geweldige avond!
02.00 uur was ik thuis.

Zaterdag:
Slecht geslapen en vroeg weer op, dus ik was moe toen ik opstond, ik kon niet meer slapen.
Toen nog wat dingen klaargezet voor de Griekse avond voor 's avonds.
Laat in de middag kwam Janneke, we hadden nog wat tv gekeken en toen kwamen de eerste gasten al =) In totaal waren we met 13 man. Het was echt gezellig en het eten was allemaal lekker ^^ Toen 's avonds (of eigenlijk weer 's nachts) een dutje gedaan voordat ik Janneke naar huis ging brengen. Rond 03.00 uur was ik weer thuis en helemaal kapot.

Zondag:
Weer best vroeg opgestaan omdat ik niet kon slapen.
Ik had me de hele morgen best wel hard verveeld totdat ik weer naar Janneke kon xD (ja veel Janneke dit weekend). Ik werd de dag ervoor al uitgenodigd voor een barbeque bij haar ^^
Daar nog ongeveer de helft van the Holy Grail gekeken, lekker veel en heerlijk vleesch gegeten en pils gedronken =) 's Avonds was ik wel vroeg weer weg, maar ik was dan ook wel moe, dus vond het niet zo erg :')
Thuis nog even wat gedronken en toen het bed in.

Maandag:
Bijna proefwerkweek, dus deze dag had ik al wat laatste lessen enzo ^^
Best een leuke dag. Na school heel hard gelamed.

Dinsdag:
Ook vandaag een hoop laatste lessen (nooit meer aardrijkskunde!!!).
Twee proefwerken gemaakt en met Duits God of War gespeeld op de psp van Wesley! =D
Nog gevochten met Dougie voor in de klas bij Scheikunde en verheugd op Graspop.
Na school met Janneke afgefietst en direct nadat ik haar had afgezet thuis weer door naar Herkenbosch. Hier wachten totdat Janneke smste, ze moest haar knie laten controleren in het ziekenhuis :o dus wel even zorgen gemaakt. Maarja, verder niets meer gedaan.

Morgen laatste echte 'lesdag' (films kijken enzo), een so maken en dan 2 dagen proefwerken.

Cheers!

4 opmerkingen:

Thomas zei

Ich laes 't waal nog precious :D Bagge woor inderdaad sjiek <3

Wieleke zei

hahha eindelijk vakantie waoh ;)

Vince zei

ik lees weldegelijk, kale metgezel. en al zou niemand mijn shit meer lezen, dan blogde ik gewoon door voor mezelf (Y)

Anoniem zei

zeer interessant, bedankt