woensdag 11 juni 2008

Zeef

Ik heb echt een geheugen als een zeef de laatste tijd xD
Omg, echt al lang niet meer geblogt enzo.
Sowieso, ik vergeet dingen wat ik heb gedaan ook heel snel :O
Ik denk niet dat ik van de laatste week een update ga maken, omdat het écht veel moeite voor me is op het moment xD
Wél kan ik zeggen dat de laatste anderhalve week school écht te langzaam voorbij ging en de weekenden té snel, in verhouding tot de rest van het afgelopen jaar :/

De laatste paar weken gaan in een heel rare tijdsverhouding voorbij xD
Als je in de les zit, vertraagd de tijd zich heel erg, zodat je eigenlijk in een soort slow-motion komt te leven, zo lijkt het soms echt. Mensen en alledaagse dingen gaan je veel meer irriteren enzeau.
Als je dan uit hebt en thuis bent, of in mijn geval ook nog bij Janneke of in de stad ofzo, versnelt de tijd als een soort fast forward knop >< Echt lame.

In de zomervakantie staat het voor zo'n 90% vast dat ik kan gaan werken.
Ik gaat dan lekker veel money verdienen xD
Met Vince heb ik dus al afgesproken om te gaan feasten na de vakantie :p
Oh Vince, ik wil best wel wat Offspring liedjes oefenen, moet je me alleen zeggen welke ^^
Maar wil jij dan Shut Up van Blink 182 oefenen? xD =D
Ik wil namelijk sowieso een punkbandje gaan beginnen voor de lol (dus echt niet met onwezelijke ambities ofzo).

Voor de rest gaat het eigenlijk wel smooth zo.
Zondag ga ik drie maandjes met Janneke, op school zijn de punten goed, gitaar spelen gaat beter enzovoort enzovoort. Wel lijkt het soms alsof ik op een automatische piloot leef :') Maar dat komt gewoon door de (minder erge) routine.

Verder heb ik even niets te updaten over mijn shizznit ;)
Dus dit was een andere update dan jullie gewend waren, maar dit vond ik ook wel eens leuk om te doen :D

Cheers mates!

Geen opmerkingen: