maandag 2 juni 2008

inspiratieloos

Boah, weer lang niet geupdate, ook geen behoefte aan gehad.
Maarja :D
Komt ie dan:

Donderdag:
Het was echt tyfusweer, en moest de eerste 2 uur buiten gaan gymmen.
No way dus xD We mochten kiezen, of buiten voetbal, binnen basketbal of naar de mediatheek.
Dougie en ik kozen het laatste :D
Daar ons verveeld enzo en de rest van de dag met moeite doorgekomen.
Het was eigenlijk de bedoeling dat Janneke naar mij toe kwam, ook al speciaal voor dingen gezorgd, maar het ging niet door, wat ik echt kut vond. Maar care.
Dus na school naar haar toe en daar wat gelamed enzo =)
's Avonds lekker gegeten en toen de foto's van de photoshoot gaan kijken in Posterholt.
Het waren mooie foto's geworden ^^ Dus had ik er twee besteld... hihi.
Daarna nog even bij haar gebleven en naar huis gegaan.
Thuis was Thomas een dagje thuis geweest en er lag veel rotzooi, dus dat was ook wel een tegenvaller. Tot 's nachts dus nog staan opruimen, maar ook dit care.
Ik had niet echt zo'n goed humeur.

Vrijdag:
Eerste uur vrij, naar school, les gevolgd, naar Pinkpop :')
Bij Dougie kwam ik erachter dat ik maar één kaartje bij me had ipv twee.
De vader van Dougie was zo vriendelijk om me even te brengen naar Herkenbosch om de andere op te halen. Toen weer in Roermond als een gek naar het gerechtsgebouw gefietst en daar meette ik op hetzelfde moment dat ik aankwam mn pa ^^
De trein had iets vertraging, wat goed uitkwam omdat ze aan het loket van de NS niet echt opschoten.
In de trein ons pils opgedronken, in Landgraaf weer nieuwe gekocht xD

Pinkpop was op zich wel gezellig enzo, maar vond het toch wel wat tegenvallen, het miste iets.
Daar op het veld kwam ik twee (jonge :P) docenten tegen van mij, waar ik mee over het veld liep. Erg goed vermaakt.
Op het eind van de avond had ik erge hoofdpijn en moest ook nog helemaal naar huis, dat was echt een hel. Thuis goed doorgeslapen.

Zaterdag:
Ik weet niet meer hoe laat ik opsting.
Rustig aan gedaan. 's Avonds kwamen Pat, Sieb en Luuk nog hier, om te chillen.
Was echt geslaagd B) Ze bleven ook pitten.
Verder nog even het dorp ingegaan, gegamed en tv gekeken enzo.

Zondag:
Weinig geslapen natuurlijk en 's middags kwam Janneke hiernaartoe.
Sieb en Pat waren er nog, dus nog even doorgegamed en rond half 2 's middags waren ze weg.
Toen nog wat ijs gegeten en tv gekeken en met Janneke naar haar toe gegaan voor het avondeten. Hier had ik lekker gegeten en nog het tweede deel van Spartacus gekeken, toen werd ik notabene het huis uitgekickt door Janneke wat ik niet zo vet vond :/
Thuis nog even wat in het huishouden gedaan en toen gaan slapen, later dan ik wilde.

Maandag (vandaag):
Wat stond ik brak op xD
Echt te erg, mijn humeur was nog erger naar de tyfus en ik had de wekker 3 keer versteld.
Anyways, op school was het ook niet om te harden, echt te kut gewoon, maarja, ik moest de dag door zien te komen :P Janneke had gelukkig wel eens samen tweede pauze met mij én ik had me als troost een huge broodje speciaal gekocht.
Na school naar huis, hier waren Thomas en Damienne.
Even pilsje gedronken, sigaret gerookt en toen gaan lamen achter de pc.
Fijn om te weten: Fluffy staat weer bij mij =) Dus even weer mijn gitaarwerk opgehaald, hihi xD
Maarja, verder niet veel meer beleefd, wel zelf mijn eten gekookt (2 hamburgers, knakworsten, boontjes, groenten en aardappelkroketjes =) ).
En dat was het!

Cheers!

2 opmerkingen:

Vince zei

pinkpop stinkpop
ik ben trouwens zelf baspartijtjes van the offspring aan het doorspitten wat echt cool is. als jij nou de powerchords master maakt kunnen we iig die allemaal coveren n keer ;D

Thomas zei

...maar het ging niet door, wat ik echt kut vond. Maar care.
xD

Serieus, ich hub neet veul rommel gemaakt. En neet ins een verslaag van Metallica? Lekker dankbaar :p