donderdag 31 mei 2007

Coupertest

Waarom is het, altijd als ik mijn jas niet meeneem, koud en regenachtig en als ik mijn jas wel meeneem, tropisch klimaat achtig weer. :/
Nou ja, ik had vandaag dus een polo aan met alleen een vest... redelijk koud dus, als het gaat regenen -_-'

Vanmorgen met mn moeder meegereden tot haar werk (met de fiets in de kofferbak) want ik moest naar Concordia (het hockeyveld met de Auschwitz poorten), dit keer maar 25 minuten te laat, ik had me namelijk verreden...
Ik dacht: laat ik eens een afkorting via Herten pakken, maar toen ik op een gegeven moment de Maas zag, kreeg ik een vermoeden dat ik fout zat. Dus ik op mijn gemak terug gefietst en via de bekende weg ernaartoe gefietst

Eenmaal daar, snel omgekleed en naar het veld gelopen, waar ik mensen zag rennen, en ja hoor... Coupertest -_-' Dit vind ik dus een van de minst nuttige dingen wat er zijn op de wereld en wat mensen kunnen bedenken namelijk: Rennen zonder doel.
Hoezo zou je willen rennen voor niets? Ja, een punt, maar dan nog, je gaat pas rennen als dr een vent met een kettingzaag achter je aan zit.
Verder niet echt iets gebeurd op school... alleen Mayke heeft me 2 x gepeinigd zonder dat zij dat eigenlijk wilde... of misschien wel... :p

Dat was het weer!
Später

2 opmerkingen:

Vince zei

haha dude, je manier van schrijven :') en je zou eens in firefox moeten bloggen, met een woordenboekje erbij, want je spelling zuigt :p :D

Kevin a.k.a. Kiev zei

t s Coopertest :p