zondag 27 mei 2007

Niels @ Work

Zaterdag avond was ik dus gaan werken, van 19:00 tot 2:15, het was dus best druk.
Dus toen ik thuis kwam snel nog wat gegeten, en pilsje gepakt en naar 'Teachers' gekeken, en toen om 3:00 naar bed gegaan.

Vanmorgen 10:15 ging mn wekker alweer -_-'
Ik had de wekker maar 15 minuten uitgesteld en was toen maar gaan douchen/aankleden/eten enz. Toen om 11:45 weer naar het werk... uiteraard zo moe als maar zijn kan.
Om 15:00 kreeg ik toch wel wat moeite met mijn ogen open houden op het werk, echt vreselijk was dat. Er was een brunch en mensen die wilden barbequeën, daar zat dus een tijd tussen, wat ik vol moest maken met kleine restjes afwassen (ondertussen ben ik nu een beetje aan het stikken met mijn hoesten en de hik tegelijk). Het was dus een uiterst saaie werkdag, en toen ze kwamen zeggen dat ik weg mocht gaan (19:15) voelde ik me zo blij als een onderduiker die te horen kreeg dat de oorlog voorbij is... So there was many more rejoice *jeej* :D
Ik was om precies 20:00 thuis, en was dus nog op tijd voor het eten.
Veel sociale contacten heb ik niet gehad deze twee dagen, aangezien veel mensen niet op msn waren :'( ;p maar dat haal ik wel weer in ;P

Nu ga ik maar weer eens een pilsje drinken (Alfa, jeej!)
Tot später!

PS: Even wat verwijzingen naar vrienden blogs (weblogsvriendjespolitiek he ;) )
www.wtfok.nl/blog - Vince
http://blogvanmay.blogspot.com - Mayke
http://blogvanthomas.blogspot.com - Thomas (mijn grote broer ;) )

Geen opmerkingen: