dinsdag 29 mei 2007

Niwoooom


Vanmorgen stapte ik, nog steeds half-slapend, op mijn fiets, bleek de band hartstikke plat te zijn. Pakte ik maar de andere fiets, maar daar was ook wat mee... dus had ik de reserve-reserve fiets gepakt, wat het (tot nu toe) uitstekend werkt :D

Eenmaal op school een Frans proefwerk gemaakt wat een tekst bleek te zijn... Nice! :D

Dus dat ging wel redelijk goed. Bij natuurkunde (2e uur) kwam ik te laat omdat ik even met Dyantha meegelopen was naar buiten. Nou ja, geen probleem, alleen een briefje rijker B)


Toen bij Frans les had ik een melige bui, dus ik had commentaar en kreeg de eerste waarschuwing... toen wilde Dyantha gaan dicussiƫren over het pw, maar daar had de lerares geen zin in en probeerde haar te verwijderen, dat lukte niet, versprak zich (ik moest daarom lachen en kreeg mijn 2e waarschuwing) en Dyantha bleef zitten en kreeg de aandacht van de lerares niet, wat ze ook deed.

Dus ik dacht weer eens hardop en riep naar Dyantha: Dan laat je tieten zien!

Dat tolereerde de lerares ook niet, en verwijderde mij maar... wat wel lukte (ik had geen zin in de les). Dus even zo'n impressie-brief-ding ingevuld en de rest van het overig halfuur in de mediatheek doorgebracht met Dyantha, die zichzelf maar verwijderd had op den duur.

Het was dus wel lollig ;x

Nu ga ik even wat kleding in de Neckerman of Wehkamp bestellen en dan eten enzo :p

(op de afbeelding: Sebastiaan en ik op hardbeat 7 ;p)
Tot blogs! xD

2 opmerkingen:

Vince zei

that post is worthless without topless pics ;x

Niels zei

Ik ben een clown