donderdag 24 mei 2007

Eerste dag-bericht

Het is dus donderdag, de dag waarop ik mijn eerste twee lesuren gym heb (jeej! -_-' ).
Omdat het sportveld op het o zo mooie BC Schöndeln te Roermond, is afgeschreven (wat een verassing), moeten we een paar kilometer verder naar het veld genaamd Concordia - wat gelijk staat aan een groot vlak kunstgras zonder enige spoor van schaduw.
Dus ik de weg ernaartoe gevonden uiteindelijk (15 minuten te laat maar! :D), en kom gelijk aan bij een poort wat ik verdacht veel vond lijken op een hek van een concentratiekamp.
Onder het hockeyen, kreeg ik moordlust en duwde een klasgenoot die balbezit had, hij viel en kreeg daardoor een schuur-schram van het kunstgras :p
Na daar een verschrikkelijke gymles te hebben gevolgd, weer terug fietsen naar BCS.

Gelukkig viel het laatste uur uit, waardoor ik weer 45 minuten langer kon genieten van het weer (*and there was much rejoice*).
Na nog een halfuur voor de school te hebben gezeten, op naar stad met Tanya en daar een kaartje voor Hardbeat Part 7 gehaald voor morgen B)
Daarna nog even in de stad gehangen en toen naar huis gefietst.
Thuis friet gegeten en een blog aangemaakt...
Dat was het voor vandaag.

Geen opmerkingen: