maandag 19 mei 2008

bahbah...


Huuuuuuuuwhl, school blegh.

Heb je net twee mooie weken vakantie gehad, begint de hele elènj weer.

nu krijg je weer dat als je thuiskomt, je doodmoe bent, geen zin meer hebt om iets te gaan doen, echt zum spucken is het :')

Hier komt de update:


Woensdag:

Ik had 8 uur op deze dag, maar het was wel een vage dag zeg! Ö

We zouden eigenlijk een show hebben, maar omdat een artiest ziek was, hadden we allemaal vage instructies gekregen over misschien les en dergelijke. We gingen een uur naar buiten en zouden daarna nog eentje buiten blijven en dán pauze. Dus ik even met Dougie mee naar hem toe, een beetje pils gedronken en toen weer op tijd terug, toen we erachter kwamen dat we ineens bij Horizon moesten zijn :S Vage shit dus.

Ik was pissed omdat ik geen pauze meer had.

Dus snel even een smoes verzonnen om Janneke snel een kusje te gaan geven =) ik had haar niet zo veel gezien de laatste dagen.

's Avonds Janneke even opgebeld met wat meningsverschillen enzo... niet echt een heel prettig telefoontje, maarja, zo'n dingen moeten ook eens gebeuren he ;)

Gelukkig was alles goed gekomen.


Donderdag:

SPORTDAG! :D

Ja, niet dus! Echt zo'n heerlijk belachelijk idee altijd, sportdag.

Wesley stond rond 9 uur voor mijn deur, we moesten om 9 uur op het sportveld zijn.

We hadden wat gedranken ingekocht bij de Linders en in Melick een pitstop gemaakt om wat te drinken. In Roermond konden we de Wijher niet vinden xD

We deden er zo'n uur over om het te vinden :')

Daar nog een wedstrijd meegegymt, onder de sproeiers doorgerent en wat gelamed.

Na afloop moesten we gaan zwemmen, maar daar had ik geen trek in.

Ik ging nog even naar Dougie en zette al snel mijn tocht voort naar Janneke.

Ik was hier al erg vroeg, rond 13.00 uur.

Leuk om even te vermelden, op deze dag gingen we precies 2 maandjes met elkaar =)

We hadden Belle en het Beest gekeken, de auto gewassen, gegeten en toen mocht ik mee naar haar 'fotoshoot' bij bekenden van de familie. Het was echt vet om eens te zien hoe dit in z'n werk ging en die dude vond 2 van mijn ideeën ook nog eens goed! ^^ Ik voelde me gevleid want hij voerde het ook nog eens uit, was echt wel ruig.

's Avonds werden we met de auto weer opgepikt (de fotoshoot was in Posterholt).

Anyways, bij Janneke nog even Most Evil en een stuk van the Mummy gekeken.

Ik ging best laat weg :")

In Herkenbosch kwam ik Marc nog tegen en had nog een praatje met hem gemaakt.

Thuis gelijk gaan pitten.


Vrijdag:

Ook eerste uur vrij =)

Op school had ik nog een paar uurtjes die redelijk snel voorbij gingen.

Na school nog op het kultfestival geweest en thuis friet gebikt.

Ik had Sieb beloofd om naar Linne te komen chillen, dus dat deed ik ^^

Stipt 20:45 uur was ik daar xD

Het was echt chill daar! Het was een soort bosje met veel bankjes en een overkapping enzo.

Anyways, ik was daar tot rond 7 uur smorges gebleven en toen weer naar huis gefietst.


Zaterdag:

Thuis was ik direct het bed ingegaan.

Smiddags toen ik wakker werd had ik een smsje gekregen van Janneke, of ik niet liever naar haar toe kon komen in plaats van zij naar hier. Ik dacht echt; "Wat doe je me aan" :P

Maarja, aangezien ik nog een klein beetje energie overhad (xD) ging ik maar naar Berg.

De fietstocht viel me niet mee, maar eenmaal bij Janneke was het echt heel erg gezellig =)

Aladdin gekeken, pizza gegeten, een beetje op de bank gehangen, Tomb Raider gekeken, echt heel relaxed allemaal =) 's Avonds laat weer terug naar huis en hier nog even South Park op de bank gekeken tot ik merkte dat ik in slaap viel xD Toen naar bed dus (:


Zondag:

Smiddags op en de hele dag Wild weekendbreak gekeken en een beetje gelamed enzo :)

's Avonds canelloni gegeten en nog een beetje gechat. Ook heb ik mn beltegoed opgewaardeerd!

In bed kon ik maar niet in slaap vallen dus had ik maar even spuiten en slikken gekeken.


Maandag:

Toen ik opstond was ik echt hondsmoe.

Ik had er echt geen zin in.

Ontbeten en vroeg naar school, hier werd ik ook maar niet wakker.

De hele dag ook maar wat moe voor me uit zitten staren.

Wesley had nog lol met een ijzerdraadje waar hij mij mee verveelde tot bloedens toe :')

Ook had hij zo'n schock-kauwgum bij zich xD

Na school nog even wezen chillen :)

Thomas had lekker gekookt toen ik thuis kwam, een ovenschotelshit.

Verder alleen wat zitten lamen ^^


Dat was em!

Cheers!

1 opmerking:

Vince zei

je traint je geheugen goed door zoveel te onthouden :D
sportdag is kut, en nare telefoontjes ook :( groetjes en een kusje :#$:$:#$#$:#:#