dinsdag 27 mei 2008

dinsdag

Wat een vage dag..
Eerste uur gewoon op, toen een makkelijk Nederlands proefwerk gemaakt op school en de rest van de uren gevolgd. Het was best kut, maar aan de ene kant gewoon een schooldag dus.
Anyways, na school (weer 6 uurtjes), waren er veel lui en ik kon me niet motiveren om naar huis te fietsen, dus bleef ik de pauze nog op school... en het 7e uur... en toen ook maar het 8e uur om te wachten op Janneke, om even af te fietsen.
Ook al zitten we op dezelfde school, ik zie haar echt te weinig.
Maarja, Toen met Janneke afgefietst naar Bärg, daar vrijwel direct weer omgedraaid naar Herkenbosch toen ik haar had thuisgebracht en thuis even gegamed met Thomas.
's Avonds lasagne gegeten en de rest van de tijd, toen Thomas was vertrokken, in het huishouden gewerkt. Nu is het tien voor elf 's avonds en dadelijk nog even de wasmachine uitruimen, droger aanzetten en eindelijk slapen.
Ik ben niet echt goed gehumeurd nu :')
Wel heb ik nog toostjes met kip-pesto gegeten... very nice!

Dat was het..
Cheers!

Geen opmerkingen: