woensdag 7 mei 2008

vakantieupdate #2

Hier komt het vervolg, ik was gestopt bij de donderdag dus;

Vrijdag:
Ik geloof dat ik vrijdag met Janneke heb afgesproken, hier.
We hadden de Blair Witch gekeken, wat best een mooie film is.
Hij is niet overdreven eng enzo en je ziet ook niets, maar de sfeer is goed eng.
Anyways, nog wat Tekken gespeeld, wat tv gekeken, friet gegeten en haar toen naar huis gebracht. 's Avonds thuis voor de pc gelamed.

Zaterdag:
Het was goed weer, ik had niets voor deze dag en had geen zin om thuis te blijven, dus fietste ik maar eens naar Roermond, ook even voor moederdag wat kijken enzo.
In de stad kwam ik nog wat bekenden tegen en ook nog even ha gezegd tegen Janneke xD
De stad was ook gelijk een mooie gelegenheid om mijn nieuwe Creative Zen V (4GB) uit te testen :D Deze had ik van mn moeder gekregen vanwege het goede rapport enzeau.
Anyways, toen er voor mij niets meer te doen was in de stad, ging ik maar weer eens.
Thuis ging ik even achterom zitten en een pilsje drinken in de zon.

Zondag:
Laat opgestaan.
's Middags kwam Janneke, ze ging mee uit eten met de familie.
Met de fiets vertrokken we een half uur te laat naar mijn oom en tante en ook daar vertrokken we weer wat later, maar volgens mij kwamen we toch nog goed op tijd aan bij het restaurant.
De Hoeskamer bij de Rotenbach. Daar even op het terras gezeten en toen naar binnen voor het voedsel :P Thomas en ik hadden de spareribs besteld, als voorgerecht had ik nog een kipcocktail gedeeld met Janneke en een escargot gesjoept bij mutti. Escargot is trouwens zeker aan te raden ;) Het eten was veel en goed. Als toetje had ik nog een aardbeiencoupe.
Thuis nog wat gedronken voordat ik Janneke weer naar huis bracht. Eenmaal thuis gekomen was ik bek af en wilde ik eigenlijk direct gaan slapen, maar the Matrix was erop :O
Dus ook deze avond werd laat.

Maandag:
Slecht geslapen en moe opgestaan.
Veel mensen hadden al ge-smst en gebeld.
Toen maar snel gegeten, gedoucht en aangekleed.
Jeu was op tijd hier, Chef en Monika waren drie kwartier te laat, waar ik wel van baalde.
Toen vertelde Chef dat we nog iemand moesten oppikken in Melick, en ook die kwam te laat -_-'
Bij Dougie zaten we de fietsen neer en gingen we lopend naar bevrijdingsfestival in Roermond.

In Roermond wilde Chef dat we weer moesten wachten op een dude, maar dat trok ik niet, we waren immers anderhalf uur later daar dan we hadden gepland. Anyways, Jeu en ik gingen pils halen :) Het was een leuke dag, alleen op het laatst was Jeu erg veel aan het stressen, wat ik niet echt nodig vond. Wel vroeg thuis, rond 00.00 uur. Ook veel bekenden gezien daar.

Dinsdag:
Op tijd wakker gebeld door Janneke, ze vroeg wat ik ging doen deze dag.
We besloten dat ik naar haar toe zou gaan en samen met haar naar d'r nicht te gaan in Roermond, daarna nog snel even naar de stad en weer terug.
Bij d'r nicht was het heel gezellig, zij heeft 2 kinderen, eentje van 2 jaar en de andere van 9 maanden. Ze waren helemaal niet vervelend want normaal houd ik niet zo van kleine kinderen, maar ik heb toch echt veel gelachen :p
Toen waren we rond kwart over vier 's middags in de stad en moest Janneke nog wat boodschappen doen. We zeiden even gedag tegen haar moeder in de C&A (waar ze werkt ;) ) en spraken af om met haar terug naar huis te fietsen.
Later nog even in het outlet geweest.
Zoals afgesproken fietsten we met elkaar terug naar huis, waar we macaroni aten ^^
Daar had ik Janneke meegeholpen met een hyves aan te maken, een spelletje geïnstalleerd voor d'r broertje en toen met iedereen de Hitchhikers Guide gekeken xD Wat een briljante film :)
Wat heel lief was, was dat Janneke in slaap was gevallen op mijn schoot. Ik wilde haar niet wakker maken, maar moest eigenlijk toch weer naar huis, iedereen bij haar was al naar bed en ik mocht niet al te laat wegblijven xD
Ik vond het jammer dat ik haar moest wakker maken op een gegeven moment =(
De terugweg naar huis was gelukkig niet koud, omdat ik mijn vest weer terug kon lenen xD
Thuis nog even wat gelamed en toen naar bed gegaan.

Woensdag:
Vandaag dus.
Laat opgestaan en Thomas nog een klein beetje meegeholpen met poetsen in huis.
Onder het poetsen viel zijn externe harde schijf op de grond en laterna bleek ie het niet meer te doen, wat ik echt heel erg sneu voor hem vond =( Mutti kon de gepoetste kamer blijkbaar nog niet eens waarderen, dus daarom vind ik het nog kutter.
Anyways, ik heb de hele dag zitten lamen, ik had echt geen zin om iets te gaan doen.
Wel heb ik nog even mijn driekwart broeken gepast, en ze passen weer =) Is weer een beetje een soort complimentje naar mezelf vind ik :) Ik voelde me er in ieder geval goed bij. Nog een paar kilo eraf en dan ben ik van al het gezeik af ^^
Ik ga verder niks meer doen vandaag :D

Dat was de update!
Joewjoew!

2 opmerkingen:

Wieleke zei

iets met knakworst en blaffen (H)

Thomas zei

Hihi :D