dinsdag 13 mei 2008

vakantieupdate #3

Dit is dan de laatste vakantie update ;)

Donderdag:
Ik voelde me deze dag niet echt lekker, buikpijn, misselijk enz.
Ik was vroeg op maar besloot om even tv te kijken, misschien werd ik wel wat beter, maar helaas, dit mocht niet baten.
Thomas had geen Rennies en hij zei, drink wat melk, dit hielp maar voor even.
Laterna heb ik toen ook maar even gekotst, wat wél opluchte ;) xD
Anyways, ik geloof niet dat ik nog echt wat had uitgevoerd.
Wel was ik nog even naar stad gefietst om wat moederdagshait te halen. Daar kwam ik Chef en Dougie tegen, waarmee ik had afgefietst.
Thuis dus niets meer gedaan ;)

Vrijdag:
Ik werd wakker gebeld door Janneke.
Ik ging samen met haar naar de stad om voor haar voor kleding te kijken.
In de stad had ik nog een slush puppy gekregen (xD) en een broodje eisalade :)
We kwamen nog wat bekenden tegen en hadden daar even mee gechilled.
Toen werd het tijd om naar huis te gaan. Ik had Janneke even thuis afgezet, nog even wat gedronken daar en toen weer naar mijn huis xD
Thuis friet gegeten en onder het eten kwam Thomas met Damiënne thuis =)
's Avonds niets meer uitgevoerd.

Zaterdag:
Hele dag eigenlijk wat gitaar gespeeld en achterom gehangen. Even een beetje een tan krijgen xD
Ook deze dag was ik niet productief :p 's Avonds kwam Monique nog langs, wat echt wel gezellig was. Een mislukte poging nog gedaan om de vuurkorf aan te steken, wat resulteerde in een kort durende vuurbal met veel rook xD Als avondeten had ik pizza in de oven geduwd, met een verbrande hand als aandenken xD (lompigheid bij de oven).

Zondag:
Ik werd vroeg wakker door Meat loaf, dus ik was een beetje pissed op Thomas, omdat ik bang was dat ik niet meer in slaap zou vallen, maar dat gebeurde dus wél en ik was blij :)
Om 11.30 uur ging mijn wekker. Toen even een soort ochtendritueel en op de fiets naar Venhof.
De reden dat ik naar Venhof vertrok was omdat Janneke er een wedstrijd had met paardrijden.
Caprillie, een soort dressuur met springen gecombineerd. Het was echt leuk om te zien, ook om Janneke eens in het officiële uniform te aanschouwen en het paard te ontmoeten waar ze het altijd over heeft :p Het is echt een mooi, huge paard.
Anyways, ik had nog veel gelachen met de ouders van Janneke. De uitslag van de plaatsen was ook nog best wel spannend, omdat het ook voor een stempel in het ruiterspaspoort ging.
Ze had het gehaald en ik geloof de 4e plaats behaald =D
Zij moest helaas weer naar haar oma met de ouders, dus ik fietste weer terug naar huis.
Hier was mutti ook en had ik haar gefeliciteerd met moederdag en de cadeaus gegeven.
's Morgens had ik nog even gestofzuigd en de afwas gedaan en dat kon ze wel waarderen.

Bij Ernst gingen we barbequeën. Het was echt gezellig enzeau, ook veel vleesch gehad.
Mutti had een nieuwe videocamera gekocht dus die moest ik even van top tot teen onderzoeken. Het duurde maar een minuutje tot ik doorhad hoe alles werkte :')
Nog een documentaire gemaakt over het dagelijks leven met de camera (drank, voedsel, tabak en boeren) en 's avonds nog even achter de pc gehangen.

Maandag:
Ik was uitgenodigd om bij Janneke te komen BBQ'en, zoiets sla ik natuurlijk nooit af ;)
's Middags was ik al daar, even een tafel opgepoetst, wat tv gekeken en toen naar de markt in Berg met Janneke en Romy. Op de markt was vaders er ook, dus daar heb ik nog even wat mee gedronken ^^ De markt zelf was een beetje fail, maarja, wat wil je in Bärg he ;) :P
Terug bij Janneke de Hitchhikersguide gekeken. Daarna gingen we dus BBQ'en.
Er was echt veel vleesch, dus ik was helemaal happy.
Na goed gegeten te hebben, gingen we tv kijken, dus ook naar Indiana Jones (:
Heerlijk overdreven films altijd :D
Toen deze was afgelopen ging ik naar huis.
Thuis nog een malibu-ananas gedronken en toen gaan slapen.
Oh ja, nog een hulde voor Jack, de vader van Janneke, hij had halve liters Alfa ingekocht =)

Nu de niet-vakantie dag =(

Dinsdag:
Eerste uur vrij en daarna nog 5 uur les... 6 uurtjes dus :P
De lessen zelf waren redelijk snel voorbij, dus ik vond het niet vervelend ofzo.
Na school de pauze nog gebleven en in het 7e uur met Wieleke op het grasveld gezeten.
Wieleke had een mooie plectrum eiland gemaakt =) xD
Het 8e uur besloot ik dan nog maar te wachten op Janneke, wat eigenlijk mijn originele plan al was :p Het was echt rustig op school, dus dat uur zat ik alleen, maar ik carede het, ik had mijn muziek ^^ Toen na het 8e met Janneke meegefietst naar huis. Daar vertrok ik weer direct naar Herkenbosch. Thuis een beetje gechilled. Wel had ik even een moodswitch, wat wel vervelend was, ook voor omstanders, maar dat heeft iedereen toch wel eens? (=
's Avonds nasi gegeten en veel gitaar gespeeld.

Dat was em!! :D
Cheers!

2 opmerkingen:

Vince zei

goddamn niels, wat een mooie berichten allemaal <3

Wieleke zei

hahaha mijn eiland :D

De asbak die ik voor je heb ingebouwd is weg :(