maandag 26 mei 2008

weekje niet geblogt

Ja, dan heb ik dus een weekje niet geblogt he xD
Lol, het was eigenlijk een soort standaard weekje, ofja, school, vervelen, slapen enz. ;)
Nou, ik zal proberen om zoveel mogelijk weer te herinneren.

Vorige week:

Dinsdag:
Gewoon eerste uur op, ochtendritueel en 6 uurtjes school in totaal.
Na school met Wesley naar Vlodrop gegaan, daar wat pils gedronken, naar de kermis geweest en wat op de gamecube gegamed.
's Avonds thuis nog wat gegeten en wat gelamed thuis achter de pc.

Woensdag:
Eerste uur op en 8 uur totaal.
Ik was echt tyfus moe en een beetje cranky.
Anyways, school was niet echt leuk xD
's Avonds geloof ik weer niets gedaan.

Donderdag:
Eerste twee uur gym.
Op een gegeven moment vloog de bal de bosjes in, en niemand wilde deze eruit gaan halen door de brandnetels wat voor in de bosjes stonden. Toen sprong ik de bosjes in, een groot gat achterlatend :') Ik verdween echt in één keer in de bosjes xD
Toen volgde een stuk of 5 jongens waarna we de bal gingen 'zoeken', we waren meer door het bos aan het rennen en vallen.
Toen we de bal gevonden hadden, moesten we weer gaan voetballen, maar daar hadden we geen zin in en we besloten maar iedereen te laten struikelen en dergelijke.
De stage-leraressen ergerden zich heerlijk... was echt mooi om te zien en horen.

Ik had Janneke op school de sleutel van thuis gegeven, dan kon ze alvast naar binnen na school, zij had namelijk minder uren dan mij. Na mijn achtste uur stapte ik op de fiets naar huis.
Aangezien ik onder de grasvlekken zat, ging ik even onder de douche, terwijl Janneke even wat ging eten.
Toen de Dudesons the movie gekeken op de pc.
Later nog wat tv gekeken. Janneke luste geen chili! dus maakte ik gemakshalve maar even wat friet en keken we ondertussen Jungle Boek. Lekker oldskool (: 's Avonds haar weer thuis gebracht.

Vrijdag:
Eerste uur gewoon weer op.
Deze dag was écht hels.
Ik was moe en de tijd leek echt totaal niet voorbij te gaan :'(
Ik weet nog dat die laatste bel ging en dat ik me echt bevrijd voelde xD
Na school wel gewoon naar huis gegaan en niets meer uitgevoerd, maar dat maakt niks :P

Zaterdag:
Mutti had me 's morgens even wakker gemaakt om hoije te zeggen, ze ging namelijk met Ernst op weg naar vakantie :') 's Morgens vroeg naar Schiphol om naar Griekenland te gaan.
Ik sliep daarna niet zo heel goed meer, dus stond vroeg op, ik liep naar beneden, was al een 10 minuten beneden, tot ik pas opmerkte dat er een huge vrachtwagen op de stoep stond :')
Echt grappig. Maarja, ik wilde deze dag iets gaan kopen voor Janneke, maar ik wist niet wat, dus Romy ging even mee naar de stad. Daar nog wat mensen tegengekomen en even op een terrasje gezeten. Voor Janneke had ik een armbandje en een oorbel gekocht.
's Avonds kwam Eefje om hier wat te gaan chillen en bijkletsen.
Het was echt gezellig, want had haar al lang niet meer goed gesproken.
Anyways, zij was rond half 12 weg en ik ging nog even achter de laptop en had nog even met Janneke gebeld.

Zondag:
Wéér vroeg op... om wat te doen in het huis en daarna naar Janneke toe te cruisen.
Ik was zo rond 12.30 uur in Bärg. Ik had ook de gitaar meegenomen, deze mag zij even lenen.
De cadeaus vond ze heel leuk =) De rest van de dag hadden we wat gelamed... tv kijken, achter de pc hangen, friet gegeten en Doornroosje en Bambi gekeken.
's Avonds ging ik weer weg en kwam zo rond 23.00 uur thuis.

Maandag (nieuwe week):
Vandaag dus he ;)
Eerste uur op... Ik voelde me echt hels.
Ochtendritueel, tas ingepakt en rustig naar school gefietst, ik had totaal geen zin om snel te fietsen. Op school gingen de uren weer eens langzaam, ook al had ik maar 6 uurtjes ;')
Het laatste viel dus uit. Na school weer naar huis gefietst en Chinees-magnetron-maaltijd gegeten xD Wel ben ik weer eens tyfusmoe :')

Dat was het weer!
Cheers!

Geen opmerkingen: