woensdag 7 mei 2008

vakantieupdate #1

Okee, ik ben nu net een uurtje terug van Janneke en zit weer eens laat achter de laptop. Toen viel me in dat ik nog moest bloggen, hier komt ie dan, ik weet niet of alles precies loopt, zoals ze waren, want het is best lang geleden xD

(vorige week) maandag:
Janneke was dus 2 dagen weg enzeau en ik had met Chef afgesproken deze dag.
Ons plan was om naar de Reijnen te gaan voor versterkers te testen en om te kijken hoe het is om te bassen. Anyways, ik was dus bij Chef maar het was echt klote weer. Dus we gingen maar niet. We waren wat bij Chef aant klooien en savonds bleef ik pitten.

Dinsdag:
Deze dag had ik met Janneke afgesproken.
Zij kwam naar mij toe. Als het goed is, hebben we een hele lange tijd achterom gezeten, laterna Tekken 4 gespeeld en toen heb ik haar naar huis gebracht, ze moest trainen. Toen we driekwart de O voorbij waren, begon het keihard te regenen. De wind waaide best hard tegen mn hoofd aan en ik had geen muts bij me ofzo, dus het was echt kut. Ik draaide me toen ook om.
's Avonds was ik alleen thuis en toen ging ik rond 23.00 uur nog naar Chef en bleef ik daar pitten :') 's Avonds nog een cd opgenomen. "Redneck till the Flesh".

Woensdag:
Bij Chef geweest waarschijnlijk.

Donderdag:
Het was Vatertag in Effeld, dus na wat opstoppingen in Herkenbosch, samen met Janneke en Thomas naar Effeld gefietst, om dit festijn hier te vieren.
Het was echt gezellig, maar rond 17.00 uur moesten Janneke en ik naar haar thuis toe om te eten.
Onderweg begon het weer keihard te regenen.
Bij Janneke thuis mocht ik wat kleding lenen van de vader van Janneke en aten we met z'n allen, met de oma erbij, echt een heerlijk feastmaal met veel vlees.
's Nachts rond een uur of 1 zat ik pas weer op de fiets naar huis.

Dat was de update weer voor ff, want ik ben echt weer eens teringmoe xD
Dus tot later!

1 opmerking:

Wieleke zei

:D

cd opgenomen xD tof