zaterdag 9 februari 2008

donderdag en vrijdag

Ja lekker originele blogtitel maar care ;x

Donderdag:
Ik werd vroeg wakker omdat mn moeder de badkamer aan het poetsen was en omdat mijn kamer aan de kant van de badkamer ligt, hoorde ik de dweil dus tegen de muur stoten -_-'
Vroeg wakker dus met steeds in slaap vallen-wakker worden. Maar care, ik wilde net gitaar gaan spelen toen mijn mobiel ging. Rick vroeg of hij mee mocht komen met Janneke vandaag omdat hij anders niks te doen had. Ik vond het een beetje vaag dat hij zichzelf notabene zelf uitnodigde en had nee gezegd. Later op de dag kwam Janneke dus. Ik was haar halverwege de weg van Bärg naar Herkenbosch tegenmoet gefietst en hier thuis gingen we Boondock Saints kijken. Omdat deze film wat lang duurt besloten we de film een andere keer af te kijken en gingen we wat lamen met MTV en TMF, waarop een pillow-fight volgde :')
Al met al allemaal heel gezellig ^^ Rond kwart over vijf fietste ik met haar mee tot aan de weg in Bärg en ben toen weer terug gefietst en thuis ging ik met Thomas pasta eten, wat wel lekker was. 's Avonds wat gelamed.

Vrijdag (vandaag, of eigenlijk gisteren):
Wéér vroeg op, deze keer omdat moeder- en broederlief niet echt rustig deden op de gang ed.
Broederlief stootte ook nog eens mijn gitaar (wel in gitaarhoes) om, op mijn kamer.
Toen zij uit huis waren ging ik maar eens wat tv kijken, aangezien ik toch wakker was.
Toen ben ik me gaan scheren en douchen. Omdat ik dacht dat het al later was schrok ik van de tijd en at ik te snel een lekker broodje op, waar ik dus spijt van had omdat het een half uur vroeger te zijn dan ik dacht :') Rond half 2 's middags kreeg ik een sms'je dat Evelien in Herkenbosch was aangekomen met de bus en ging ik haar oppikken. Bij de Linders kochten we snel even wat chips en hier thuis hadden we een film gekeken, ik weet niet meer hoe deze heet, het was in ieder geval een meidenfilm, wél grappig btw :p Daarna introduceerde ik Eef even met GH2. Kwart over 4 liepen we naar het busstation en om half 5 kwamen we er aan xD De bus stond er al en ze had het nog net gehaald. Ook nu was het gezellig geweest ^^
Eerst nog wat op Fluffy geragd thuis en toen met Thomas frit gegeten.
Ook heb ik nog met Thomas Johnny English gekeken, wat een heldenfilm :P
Verder wat gelamed.

Memorabel was trouwens dat ik woensdagavond van Vince pizza-pepperoni geschonken kreeg en dat Thomas zijn pizza-Funghi niet opkreeg en hem bewaarde voor de volgende dag ;)
Thaaaaaaaaaaaaaanks nog he Vince :) En Thomas thaaaaaaaaaanks voor de pils =)

Dat was em weer!
Später!!! :D

3 opmerkingen:

Thomas zei

Good for you >.<

:D

Vince zei

haha thomas kreeg zn pizza niet op

Sebasz zei

haha thomas kreeg zn pizza niet op