dinsdag 26 februari 2008

wiekentupdeet

De zaterdag nog:
's Middags belde Janneke nog, dus was ik nog naar Berg gegaan in de middag.
Hier bleef ik mee-eten en het werd uiteindelijk 21.15 :o was wel heel gezellig =)
Toen naar Vince doorgefietst (ik was eerst de weg kwijt :O) en toen daar 2 Jim Carrey movies gekeken ^^ Was ook heel gezellig :D Laat de haaien maar FEASTEN B)
Op de terugweg had Thomas nog wat kebab gekocht, wat we deelden ^^
Thaaaanks Thomas :) 02.30 slapen ofzeau ietsch.

Zondag:
Hele dag weer gelamed en gitaar gespeeld, veel kan ik me er niet van herinneren.
Wel dat ik te voet peuken ging halen, as in mijn oog kreeg, waardoor ik helse pijnen leed en 's avondsch duuvelkesvleis en friet at :)

Maandag:
Niet zo heel veel gebeurd, gewoon 7 uur school.
Wél kwam Dougie ineens aan dat ie Bronchitis heeft, dat vind ik wel kut voor em =(
's Avonds Sonja Bakker voedsel gehad.
(Aanrader om eens te luisteren, Lunchbox-Marilyn Manson)

Dinsdag (vandaag):
Ook niet echt veel gebeurd.
Nog even een pijnlijke fight met Dougie gehouden xD (ik flying kickte hem met mijn kisten en hij sloeg op mijn long :P). 's Avonds restjes gehad.

Dat was de update ;)
Später!

Geen opmerkingen: