woensdag 6 februari 2008

w00t carnaval

Woow!
Ik heb echt al een lange tijd niet meer ge-update, mijn schriftelijke excuses:
Excuses mede-bloggers en bloglezers!!
Ik heb ook niet echt de tijd gehad om te up-daten.
De vorige week was ik al wat druk om van allerlei dingen te regelen.
Ik weet dus ook niet meer wat ik heb gedaan de vorige week, dit komt ook door mijn drank(mis/)gebruik van de laatste paar dagen.
Ik ga niet alles van de dagen van carnaval bloggen, dat zou teveel zijn :')
Even een paar dingen voor deze update ;)

Ik ben de gehele carnaval bij Dougie blijven slapen (van zaterdag tot woensdag, vandaag dus).
Vrijdag op sjolefestatie was Bagge er ook en dat was echt kicken =) jammer wel dat ze maar een uurtje speelden, want het blijft een van mijn lievelingsbands xD
Zaterdag ben ik heel erg dronken geworden en heb ik plakaten gelegd in Roermond xD
Zondag was een gezellige dag (zonder kater) maar toen ik in Sophie's kwam, zag ik Tatjana zoenen met een gozer, dit kwam toch wel even pijnlijk aan... Ik ben toen ook bijna gelijk weggegaan. Verder niet goed kunnen slapen die nacht ;p
Maandag gingen we met de Schotten op pad (er waren twee kennissen van Dougie's ouders uit Schotland voor de carnaval blijven slapen, ook bij Dougie) De vrouw, Pauline, zong het Schots volkslied op een podium voor Zaal 8 xD Was echt lachen.
Later op de avond nog even bij Sophie's langsgeweest.
Dinsdag pas wat later op de avond weggegaan, wel nog een lekkere Bougondische stoofschotel gegeten! Naar Zaal 8 gegaan en de laatste bus naar Dougie terug gepakt :)

Vandaag laat opgestaan, wat Call of Duty gespeeld nog bij Dougie en naar huis gekomen ;)
Dadelijk weer naar Zaal 8 om Fever of Life te zien spelen, ik weet alleen nog niet of ik lang blijf, ben namelijk dood op.

Anyways, na deze update komen weer gewone updates :)
Nogmaals sorry voor de ;ate update en de slordige update van deze keer!

Später!

1 opmerking:

Thomas zei

FESTUM ASINORUM!!! Vastelaovend woor vet xD