woensdag 13 februari 2008

hectisch ><

Ja wéér een dagupdate =)
Woensdag:
Eerste uur vrij, dus opgestaan, ochtendritueel en deze keer had ik me wél goed voorbereid op de tocht naar school xD Vorige dagen was het namelijk sterveskoud op de fiets, nu had ik me lekker ingepakt :) Op school kreeg ik een kruidensigaret van Sophie, wat best lekker smaakte ^^
De lessen waren best vermoeiend, maar het voormalige LV (nu horizon) vind ik toch best wel interessant nu, nu mag je wat meer je eigen mening geven enzo en gaat het niet meer over de islam en christendom.
De blogtitel zegt wel al hoe mijn verdere uren er uit hebben gezien, echt druk dus :P
Met mentoruur was ik mij aan het ergeren omdat we schijnbaar met vastenactie iets MOETEN doen en het moet ook nog eens iets actiefs zijn. Ik was me echt aan het ergeren omdat we dus schijnbaar al een mening voorgeschoteld krijgen en ons gezegd wordt dat liefdadigheid verplicht is. Ik wil hier dan ook een debat over gaan houden in de klas volgende mentoruur.
Verder moest ik na school snel weer naar Dougie, daar stond mijn moeder met een presentje voor de ouders van Dougie, omdat ik daar mocht blijven slapen met carnaval enzeau :) Ze vonden het heel nice enzo maar ik moest weer terug naar school om mijn mentrix te informeren over de ouderavond. Toen kon ik eindelijk naar huis :')
Nu eenmaal thuis ben ik aan het wachten op het avond voedsel (witlof met ham+kaas in de oven :D) omdat ik namelijk erge honger heb xD

Anyways, drukke dag :P
Hopelijk morgen wat rustiger aan en morgen is het Valentijnsdag, een dag waar ik eigenlijk niet zoveel waarde aan hecht, zeker nu niet ;)

Dat was em :)
Später! :D

1 opmerking:

Vince zei

zo hoort LV te zijn imho (Y)