maandag 11 februari 2008

x)

Hier mijn blogupdate van de laatste paar dagen ;)

Zaterdag:
Eindelijk eens kunnen uitslapen xD
Ben dus tot een uur of 2 's middags blijven liggen en toen opgestaan.
Ik ben toen wat gaan eten en ben toen weer gaan guitar hero'en.
Na even ingespeeld te hebben had ik eindelijk Hard uitgespeeld xD Hooray!
Ik had al wat liedjes uitgespeeld van Expert, dus ik kon met de tweede set verdergaan, wat me soepel afging :) Verder had ik gespeeld tot de 3e set.
's Avonds ging ik pas achter de pc omdat Thomas huiswerk zat te maken.
Achter de pc wat gelamed en 's avonds begon Tatjana ineens met me te praten op msn, waarop een interessant gesprek volgde.

Zondag:
Weer laat opgestaan en eerst een lekker ontbijt gehad :)
Daarna ging ik weer direct achter Guitar Hero op Expert :D
Ik speelde de 3e set uit ^^ Daarna ging ik weer achter de pc lamen... tot 's avonds :P
's Avonds nog even wat gebeld en daarna met Thomas the butterfly effect gaan kijken.
Dat was mijn zondag wel :)

Maandag:
Eerste uur gewoon op =(
Viel tegen want ik had maar 5 à 6 uurtjes geslapen, ik kon de slaap niet echt vatten.
Ochtendritueel en op de fiets naar school. Op school viel het laatste uur uit, dus dat was nice ^^
Nog even een pauze doorgebracht op school en toen naar huis gefietst. Thuis guitar hero gespeeld, vierde set gehaald (nu loop ik weer vast bij Freya xD), en later weer gaan lamen achter de pc. 's Avonds spaghetti van Thomas gegeten en Pimp my Ride gekeken xD
Nu zit ik wéér achter de pc :P dadelijk wat huiswerk maken, misschien nog wat gitaar spelen en dan slaapjes doen ;)

Dat was de update :P

Später x)

Geen opmerkingen: