zaterdag 23 februari 2008

not another update

:D

Woensdag:
Niet dat ik nog veel van deze dagen afweet :')
Wel was het een 'volle-8 uur-schooldag' =( Dus redelijk moe op het einde van de dag.
Wel grappig was dat ik met Dougie een vriendschappelijke fight had onder scheikunde en hij (toen ik op de grond zat om mijn etui op te rapen) een tafeltje tegen me aan duwde :')

Donderdag:
's Morgens moest ik naar de tandarts met mutti.
Bij de tandarts gewoon ff controle en hij maakte ook nog foto's, om te kijken of ik een beugel nodig had :O Gelukkig was dat niet het geval. De tandartsassistente kon nog wat tijd voor me vrij maken om even mijn gebit schoon te laten maken zodat ik geen andere afspraak hoefde te maken ^^ Mutti moest weer weg dus 09:15 stapte ik in Berg op de fiets naar Schöndeln (fiets lag achterin de kofferbak op de heenweg). Ik had eigenlijk de eerste 2 uur gym, dus het 2 uur kwam ik het gymlokaal binnen gehuppeld, maar had niet echt meer mee-gegymt, niet intensief in ieder geval :')
Na school ging ik met Tanya mee in Berg chillen, wat wel gezellig was =)
Thuis mijn bus pringles verorberd en nog wat gelamed achter de pc.

Vrijdag:
Best wel een drukke dag zo, maar wel chill.
Gewoon 7 uur school, laatste uur muziek, na school naar huis en daar weer gelamed xD
's Avonds lekker friet gegeten :)

Zaterdag update komt nog ;)

Später! :D

Geen opmerkingen: