dinsdag 19 februari 2008

ff bloggen

Nee Vince, LV was eerst over de islam en christendom, nu gaat het meer over andere dingen :)
Anyways, bijna een week niet meer geblogt, het is me dan ook totaal ontgaan en had er niet zo heel veel zin in maar hier komt ie dan:

Donderdag:
Echt een rotdag.
Hartstikke moe enzeau en rot humeur en een lastig gesprek maakte mijn dag er niet beter op.
Verder heb ik niets over deze dag te vertellen ;)

Vrijdag:
Doorsnee dag op school.
Op de terugweg naar huis zat ik te denken hoe vet het zou zijn als ik met Chef zou afspreken.
Toen ik nét mijn schoenen uittrok thuis, belde Chef xD
Ik ging dus rond 17.00 uur met mijn gitaar en versterker op de fiets naar Vlodrop, dit kan ik niemand trouwens aanraden om na te doen ;O Bij Chef Rotten Apple van Alice in Chains geoefend en zijn we 's avonds gaan lopen door Vlodrop en de bossen daar.
Ook waren we naar Andreas, Chef's broer gegaan om daar te stoken op de Playstation 3
Daar had ik ook nog Spiderman 3 in het Duits gezien op een huge screen en had hij nog pizza voor ons besteld. Rond 02.00 uur gingen we weg en om 04.30 gingen we pitten.

Zaterdag:
Ik was rond 11.00 uur wakker geworden door het binnenvallend licht. Ik sliep op de bank wat bij Chef op de kamer stond en het licht scheen recht in mijn ogen xD Anyways, aangekleed en gaan ontbijten enzo, nog wat gitaar gespeeld en toen kon ik alweer vroeg weg want Chef moest naar bandpractice ;) Ik weer met mijn gerei op de fiets naar Herkenbosch en daar de hele dag gitaar gespeeld en gelamed achter de pc.

Zondag:
Eigenlijk hetzelfde gedaan als zaterdag, gitaar gespeeld (Whole lotta Rosie, I believe in a thing called love, een stukje van Poison en Paranoid) en gelamed achter de pc. 's Avonds wraps gegeten.

Maandag:
Gewoon een schooldagje ;) Mét een 9 voor mijn Geschiedenis proefwerk =D

Dinsdag:
Ook gewoon een schooldagje xD Wel allebei de dagen flink gitaar gespeeld.

Dat was de update ;)
Später!

1 opmerking:

Wieleke zei

woei een 9 ;D:;d:D:
Je gitaar is liev