maandag 28 januari 2008

Moandig

Maandag update :)

Eerste uur weer gewoon op.
Het leek eerst of ik heel actief was, maar ik was toch een kwartier langer in slaap gevallen toen mijn wekker ging. Ochtendritueel en op naar school.
Ik had maar 5 uurtjes en die gingen zeer snel voorbij ;)
Na school nog even voor school gestaan, maar met 'de groep' erbij is dat al snel saai.
'De groep' is de groep met de zogenaamde rockers ;) Ze beginnen me best de keel uit te hangen, met hun rug naar me toe staan en dergelijke. Kom je ze op de gang tegen zeggen ze je wel hoi.
Ik vind een paar van 'de groep' best wel onderkruipsels :)
Anyways, thuis wat gelamed en toen achter de computer verder gelamed.
Winamp ge-update, wat muziek toegevoegd, presentatie doorgemaild en testament discografie downloaden.
Verder ben ik God send Death van Slayer aan het oefenen op de gitaar =)
Dat was mijn update weer ;)

Später!

3 opmerkingen:

Kevin a.k.a. Kiev zei

Haha , Slayer!! ^^
In elk geval fuctioneerd dat pedaal n bietje?? :)

Groetjes, Kiev

Vince zei

maak niet teveel vijanden Nielsje!

Wieleke zei

SLAYER!!!
*eens met vince*