maandag 21 januari 2008

Maandag update

Even een aparte update voor de maandag, omdat mijn weekend update wat vroeg in de middag was ;)

Maandag:
Eerste uur op, wel had ik maar 5 uurtjes school :)
Ochtendritueel, op de fiets met tegenwind naar school (as usual).
Op school wat gechat en toen op naar de lessen. De pauzes was wat oncomfortabel, Tatjana was er gewoon en aangezien ik nog niet wist hoe ik me moest gerdragen zeg maar, gaf dit voor mij een rot gevoel. Ook was Toon alweer met haar aan het flirten en ik heb me deze dag écht ingehouden. Ik had bijna aanstalten gemaakt om er wat van te zeggen.. of meer ;)
Ook zat hij op een gegeven moment aan d'r kont, toen liep ik al naar hem toe, maar besloot maar om me even koest te houden.

Thuis gekomen was ik natuurlijk helemaal pissed. Toen had ik na 2 uurtjes Tatjana even opgebeld en toen zei ze dat ze er wat van gezegd had en hadden we daarna een fijn telefoongesprek. Anyways, verder nog wat guitar hero gespeeld en aan de presentatie gewerkt.
's Avonds chili gegeten wat echt nice was (in de klas dacht ik nog: hmmmm chili en dat zei ik ook :P).

Dit was de maandagupdate ;)

Später!