donderdag 24 januari 2008

Update; "Zucht again"

De laatste dagen heb ik niet echt goed kunnen slapen.
Dus de laatste tijd ben ik wat geïrriteerd.
Op school kots ik een hoop mensen uit, sowieso omdat de meeste mensen menen dat ze heel wat zijn maar zelf juist deel uitmaken van de kudde (zoals te zien in mijn vorig bericht).
Anyways, hier dan mijn update:

Dinsdag:
Eerste uur vrij, ochtendritueel en verder nog 6 uurtjes op school (in totaal 7 dus).
Op school niet echt iets bijzonders gebeurd volgens mij :/
Beetje rustige dag.
's Avonds restjes chili gegeten.

Woensdag:
Eerste uur proefwerk, wat op zich wel goed ging.
Ik had niet geleerd (scheikunde) omdat ik me niet echt goed kon concentreren dinsdag.
Anyways, ik had een dag met eigenlijk 8 uur, maar mentoruur viel uit. Dus thuis gekomen, guitar hero gespeeld, achter de pc gelamed, wat aan mn presentatie gewerkt en nog wat gelamed. Ook nog wat dingen op mijn versterker uitgeprobeerd :)
's Avonds een wokschotel of iets dergelijks gegeten, wat ook nice was ^^

Donderdag (vandaag):
Dag met volle 8 uur ><
Eerste uur muziek waar ik door wat andere mensjes maar een 6,5 haalde om een speelbeurt, alleen omdat die andere gastjes een beetje te Josti-band achtig speelden ><
Anyways, beetje saaie dag, laatste 2 uur gym.
Met gym moesten we de shuttlerun doen, waar ik trap 6,5 heb gehaald xD
Laterna deden we een spel met uitvergrote wattenstaafjes (met een niet zo zacht watje aan het eind), een soort voetbal/hockey idee.
Ik speelde op een gegeven moment tegen Mahmut. Mahmut wilde uithalen en sloeg me met dat ding keihard tegen de shenen xD Ik heb me echt kapot gelachen, het deed wel pijn op zich :P
Verder thuis wat gelamed enzeau, dadelijk diepvries pizza eten :)

Dit was mn update.
Später!