dinsdag 15 januari 2008

Weekendupdate enzeau

Nou hier is dan weer een update ;)

Zaterdag:
Laat opgestaan en de hele dag wat gelamed tot 's avonds.
's Avonds pizza gegeten (pepperoni, hmmmm pepperoni) en met Alyssa naar Roermond gefietst, naar Zaal 8. Hier zouden eigenlijk Vince, Sebas en Thomas zijn, maar die waren zoek xD
In Berg dus eigenlijk :) Toen zijn we maar wat gaan lopen en kwamen Dougie en Toon tegen die op een bankje zaten te wachten. Gelukkig kwamen er al snel wat meer mensen aan en gingen we even mee naar Sophie's. Hier even Slayer geluisterd (xD) en toen terug naar Zaal 8.
Hier hebben we ons tot ongeveer 05.00 uur vermaakt volgens mij en toen terug naar huis gefietst. Thomas ging wat pasta bij Alyssa eten en ik ben naar huis gefietst en heb gefeast op frikadellen (en ja Vince, ik heb er ook eentje op jou gegeten ;) ).
Rond 05.30-06.00 naar bed gegaan.

Zondag:
Vroeg op en ik was wel wat instabiel, maar ik had zoiets van: "I think I can pull through sir" xD
Anyways, de reden voor het vroege opstaan was dat we met een paar man naar het mortuarium in Berg gingen om nog even naar Tim te kijken. Dit was wel echt even heavy.
Na een paar uurtjes zijn we weer terug gefietst en ben ik direct doorgegaan naar vaders.
Hij hield zijn verjaardagsfeest. Hier was het gezellig enzeau en ik had even met Tatjana gebeld, wat niet goed uitliep. Maar nadat alle gasten weg waren gegaan waren we nog even wat bij Thommy's gaan drinken. Toen we weer bij vaders thuis waren, las hij een briefje en zei dat we direct mee moesten komen naar iemand in de straat, die hield een prinsen-feest (carnaval) in de kelder, waar het óók gezellig was xD Hier dronk ik echter teveel en eenmaal thuis gekomen kwam het er ook weer uit :') Dit heb ik schijnbaar de hele nacht volgehouden.

Maandag:
Ik werd wakker op de bank met een emmer naast me, nog half dronken.
Ik ging tegenover mn moeder zitten aan de eettafel en ze zei dat ik naar drank stonk, dit vatte ik toen op als compliment :) Ik ging even douchen maar was echt misselijk xD Ik mocht van mijn moeder thuis blijven, echt een lifesaver :) haha, ik was gaan slapen in mijn bed, dus niet bank en was de rest van de dag national geographic gaan kijken. 's Avonds wat huiswerk gemaakt enzo.

Dinsdag:
Ik had het eerste uur vrij en hoefde eigenlijk maar 2 uurtjes naar school want om half 12 vertrokken we met een groep naar de kerk in Herkenbosch voor de mis van Tim. We waren dus vrij vroeg en het waaide echt tering hard >< Anyways, eenmaal binnen moesten we nog even wachten en de kerk liep echt goed viel, het was dus echt heel druk. Het was trouwens lang geleden dat ik weer in die kerk zat :p De mis was best wel aangrijpend. Verder vertel ik er niets over. Na de mis wat gepraat met mensen en toen naar huis gegaan. Hier had ik met Tatjana gebeld en het een en ander uitgepraat, wat wel goed deed :)
's Avonds lekkere soep en brood gegeten.

Ik had gehoopt dat het deze week beter zou gaan (zie vorig bericht), maar dat doet het nog niet echt. Ik hoop echt dat het snel wat beter gaat worden ><
Anyways, alweer sorry voor de emo-update :P

Später!

1 opmerking:

Vince zei

gelukkig zie ik ook lichtpuntjes <3