zondag 6 januari 2008

inspiratieloze updatetitel

Haha de titel zegt het al :')
Update:

Vrijdag:
Eigenlijk de hele dag niet veel gedaan, laat opgestaan.
Maar anyways, tegen de avond aan ging ik me klaarmaken voor een 'feestje'.
Ik wist niet wat ik moest verwachten, dus ik dacht maar niets, zoals zo vaak ;)
Ik naar Linne gefietst, op de heenweg nog een smsje van Wiel gekregen over een gast waar ze de naam van vergeten was :p Ik was wat aan de late kant, maar gelukkig mijn wederhelft ook, we kwamen op ongeveer precies hetzelfde tijdstip op de bestemmingsplaats aan.
Daar binnen was maar 1 krat halve liter Alfa en een fles Jägermeister. Om het krot te houden, ongetrainde kindertjes die zuuchtig zijn naar drank, worden snel ziek (lees: dus niet dronken, maar gewoon tering ziek) van wat slokjes alcohol. Om 23.00 uur was meer dan de helft dronken, inclusief mijn vriendin, en was er al gekotst enzeau :') Omdat ik een van de drie mensen was die niet dronken noch aangeschoten was (van 2 halve liters en wat slokjes jägermeister) begon ik maar eens wat op te ruimen, kots opruimen en bekertjes oprapen enzo. Dit heb ik volgehouden tot het feestje afgelopen was en ben toen als een gek naar Roermond gefietst om hier wat aan alcohol in te halen. Ik was even in het Smoesje gaan zitten en hier was het wel gezellig. Ik heb maar 1 pilsje gedronken omdat ik gewoon kuttig moe was. Daarna ben ik weer naar huis gefietst en hier heb ik een uurtje tv gekeken en ben ik naar bed gegaan.

Het spijt mij zeer maar omdat ik nu moet afsluiten komt de rest van de update morgen.

Später!

3 opmerkingen:

Kevin a.k.a. Kiev zei

Bahbah!
Wat leert ger die kienjer!
Toen ich nog zo jonk waar he... toen wisjte ver waal beater :P

Enfin... Wacht in spanning op het vervolg :P

Grtz. Kiev

Vince zei

wat staat daar?

Wieleke zei

kots :(