zondag 27 januari 2008

weekendupdate ;)

Vrijdag:
Eerste uur vrij, ochtendritueel, naar school.
In de eerste pauze stond tot mijn verbazing Chef bij de 'groep'.
Ik vloog op hem af :p Het is fijn om weer eens iemand met een eigen mening bij de groep te zien staan, die heb je niet veel meer. In ieder geval wat met Chef gepraat en nog wat les gevolgd. Na het 6e gingen Chef en ik eerst naar mij toe en laterna ook nog ff naar Chef's place.
's Avonds kwam Chef weer met mij mee omdat hij ook mee naar Night of the Golem kwam.
Bij mij nog wat friet gegeten en toen ben ik me gaan opfrissen.

Op de fiets naar Roermond belde Dougie mij, dus gingen we even bij Dougie langs om hem op te pikken. Gezamenlijk (mét Grafenwalder) fietsten we naar de Azijnfabriek.
Ik had echt een hoop kutherrie verwacht, maar dat viel reuzemee! Ik heb zelf nog een beetje staan cyber dansen xD het heetf enige overeenkomsten met hakken dus... =)
Anyways, de avond werd wel kutter omdat ik Tatjana nu vroeg wat ze nu eigenlijk nog allemaal dacht. Ze zei tegen me dat al het gevoel weg was en dat ze geen relatie wilde, dat kwam wel wat hard aan en ik had me er ook wat beter op moeten voorbereiden. Ik was dus nog wat van slag maar gelukkig waren Chef en Dougie er nog ^^
Dougie ging op een gegeven moment weg en werd aan Chef en mij gevraagd of we vrijwilligerswerk wilden doen in de Azijn, ik had mijn gegevens achter gelaten en had gezegd dat ik er wel over na wilde denken.
Chef had me later op de avond nog getrakteerd op een flinke Dürüm.
Toen we rond half 4 thuis waren stelde ik aan Chef voor dat ie bleef pitten, dit deed ie dus ook :p

Zaterdag:
Ik had onrustig geslapen, er hangen namelijk nog een hoop vragen in mijn hoofd.
Vroeg op dus, chef uitgezwaaid en toen even wat gelamed.
Later op de middag kwam Dougie en toen hadden we hier wat GH2 gespeeld =)
Verder niet echt wat gedaan, wel lekker avondeten gehad ;)
Ik kon alleen 's avonds de slaap niet vatten, maar was wel tering moe :s

Zondag (vandaag):
Ook weer vroeg op, om dezelfde redenen maar ik besloot om maar wat animal planet te kijken in bed. 's Middags ben ik pas naar beneden gegaan en niet lang erna ben ik weer naar de pc gegaan en heb hier mijn boxen 'gemaakt' en samen met Ernst het licht op de computerkamer gefixt.
Dadelijk ga ik pizza halen :) En vanavond zal ik wel weer niet kunnen slapen, dus dat wordt een leuke maandag ;)

Dit was de update weer :)

Später!

Geen opmerkingen: