vrijdag 11 januari 2008

Kut week

Dit was echt een regelrechte kut week.
Ik zal eens een update proberen te maken:

Dinsdag:
Dit was een dag waarop je hoopte dat alles gezellig zou worden, eerst een pw gemaakt wat op zich goed ging enzo. Later op de dag moest ik een te laat briefje halen bij natuurkunde omdat een of andere loser uit mijn klas had verkondigd dat we pauze hadden. Héél leuk allemaal.
Verder de dag was eigenlijk niet echt bijzonder.

Woendag:
Ochtendritueel enzo en schooldag was ook al niet zo lekker verlopen, ik voelde me deze dag alweer eens best kut, gewoon door allerlei opsommingen van kleine dingetjes.
Deze dag had ik wel eindelijk Freya op hard uitgespeeld.

Donderdag:
Een dag van 8 uur beloofd al niet veel goeds.
Deze dag bleek dat Tatjana met de scooter was gevallen (al dan niet met hoge snelheden maar ze had er wel last van). Allemaal de kindertjes van de groep moesten ons natuurlijk weer eens storen toen we gewoon even alleen stonden te praten. Oh had ik maar een Desert Eagle.
Anyways, de rest van de dag zwaar kut en ook gym was weer eens klote.
's Avonds op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het alweer 10 uur 's avonds.
Ik ben toen gaan afwassen, wat huiswerk gaan maken en naar bed gegaan, waar ik niet kon slapen.

Vrijdag:
Eerste uur vrij en ik stond eens met goede moed op deze week.
Best snel op school aangekomen en daar kreeg ik echt kut nieuws.
Een gozer wat ik ken was donderdagavond gestorven door een vrachtwagen ongeluk.
Ik kon het eerst niet echt goed geloven maar het was dus toch echt waar.
Het voelt nu nog steeds echt raar dat iemand wat je goed kent er ineens niet meer is.
's middags gingen we dan met een groepje (wat eigenlijk een groep moest zijn), monty python op big screen kijken, dit was dan wel gezellig.
Laterna was Chef net te voet bij Dougie aangekomen en van daar liepen we samen over de kapellerlaan naar mijn moeders werk om daar met de auto terug te gaan naar huis.
Hier gegeten, wat gelamed achter de computer en me wat geërgerd.
Ook vind ik het ook echt uiterst zwaar klote dat ik al lang niet meer met Tatjana heb afgesproken.

Laten we hopen dat het er de volgende week wat zonniger uitziet.
Sorry voor het wat emo-bericht.

Später!

1 opmerking:

Vince zei

bloggen is bloggen, en soms heb je gewoon een emo periode. wel kut van tatjana, maar wel goed van je freyaskills ;D