donderdag 3 januari 2008

Haha, nieuwjaar :')

Wel weer een paar dagen niet geblogt, maar ik heb het ook best wel druk gehad de afgelopen dagen, vandaag zit ik voor het eerst sinds een paar dagen weer écht achter de pc xD
Nou, de updates:

Zondag:
Ik ben naar Chef geweest en had me druk gemaakt over de inkopen van Maandag.
Bij Chef hadden we gitaar gespeeld (Fluffy had ik meegenomen) en daar nog wat gefeast en Saw 4 gekeken, waar ik niet altijd wijs uit werd. Tobias was jarig en had een verjaardagsfeest maar aangezien ik van niets wist en ik toch niet veel zin had om ernaartoe te gaan (Tobias is het broertje van Chef), ging ik gewoon naar huis.

Maandag:
Drukke dag! Ik kon gelukkig nog aan mijn moeder vragen of zij boodschappen wilde doen.
Verder moest ik vroeg opstaan om bij mijn vader oliebollen te gaan maken en het familierecept te leren :p Daar was het echt gezellig en om 11:45 begon ik aan de pils met vaders.
Oliebollen maken was snel voorbij, omdat we elkaar konden afwisselen, andere jaren ging dit nog niet omdat Thomas en ik niet wisten hoe het moest :') Thomas was er overigens ook, maar hij was er niet echt heel lang. Na afloop van de oliebollen waren we nog naar Thommy's gegaan om daar wat te drinken. Ik weet niet meer hoe laat het was toen we terug naar huis gingen maar onderweg op de fiets heb ik het glas van mijn mp3 speler per ongeluk kapot gemaakt ><
Thuis gekomen snel omgekleed in pak en toen op naar Melick. We kwamen te laat op de afgesproken plaats bij Vince en Wiel, maar we snelden alweer snel richting Roermond. Ik dacht dat ik de weg wist, maar vergat deze al snel, maar met behulp van wat vriendelijke mensen wisten we al snel Hoogvonderen te bereiken. Bij Miew zat iedereen voor de tv te lamen, dus bleven in het begin Vince, Thomas en ik in de keuken wat staan praten en al gauw kwam Wiel ook weer terug :p Daar hebben we ons goed vermaakt met gesprekken en hebben we gefeast op de kleine hoeveelheid bier en eten :') Voor 12 uur liepen we richting een of andere brug en daar hadden we goed uitzicht op het vuurwerk en hebben we wél Alfa gedronken :)
Niet lang daarna zijn we weggegaan en na best wel erg te zijn omgereden, waren we dan eindelijk thuis, mét Vince en Wiel :) Vince heeft mijn aars heel hard gekickt met Guitar Hero, maar ik wel een rematch xD Ook hier hadden we gefeast op van allerlei voedsel en nog wat bier.
Rond half 6 - 6 uur lag ik in bed.

Dinsdag:
Ik had maar 6 uurtjes geslapen of mijn wekker ging alweer, ik had best wel hoofdpijn en ben toen met moeite opgestaan en onder de douche gegaan, de reden van het vroege opstaan was dat Tatjana langskwam :) Rond 1 uur 's middags was zij hier en toen hebben we op mijn kamer films gekeken enzeau. 's Avonds hadden we pizza besteld :) Dit keer wat nieuws besteld, pizza funghi-ham, echt wel aan te raden! Om 8 uur 's avonds werd zij opgehaald met de auto en hadden we een leuke dag gehad ^^ Toen nog wat Guitar Hero gedaan en weer best laat gaan slapen :p Ik was namelijk een paar uurtjes in slaap gevallen op de bank.

Woensdag:
Laat opgestaan deze keer :') Anyways, ik had het een beetje rustig aan gedaan, wat gelamed en toen 's middags ff naar Tatjana toe gegaan. Hier hadden we wat gelamed achter de pc en toen zij gingen eten ben ik weer naar huis gegaan. Thuis lekkere pasta shait van Thomas gegeten en 's avonds weer wat gefeast op chips en bier. Weer Guitar Hero gespeeld en met Thomas I am Legend gekeken en weer ben ik geschrokken bij alle keren waar ik eerst ook geschrokken was xD Wel blijft het een mooie film :) Ook nu weer laat naar bed gegaan.
Gezellige dag ^^

Donderdag:
Vandaag écht heel laat opgestaan voor mijn kerst-vakantie principes xD
Wat tv gekeken op mijn kamer en toen een Niels-sandwich gemaakt wat mij erg goed beviel.
Verder weer Guitar Hero gespeeld met Thomas. Nu wat aan het lamen achter de pc :')
Dat was het wel xD

Gelukkig nieuwjaar nog en de beste wensen enzeau ;)

Später!

2 opmerkingen:

Vince zei

nais. die rematch krijg je wel, en een pizza funghi met ham heet calzone :p

Thomas zei

Nee beste Vince, Een calzone is een dubbelgevouwen pizza. Calzoni is overigens Italiaans voor broek *-) Dus dat.