zaterdag 29 december 2007

Kerst thuis

Donderdag:
Erg gezellige dag! :D
Tatjana kwam al rond 1 uur 's middags naar mij toe.
We gingen toen bij mij op de kamer wat films checken en 's avonds gingen we dan met een hoop lui uitgebreid eten. Het was echt erg gezellig en heb ook veel gelachen ^^
Ook nog cadeaus gekregen! :D Ik had twee DVD boxen gekreegt: eentje van Ali G en eentje van Happy Days! :D Echt geweldig ^^ Ook had ik nog oordopjes gekregen en beltegoed, wat echt handig was op het moment :P Ik heb ook nog een kerstcadeau wat ik nog niet binnen heb da's namelijk een Roland cube 20x (versterker)! Very nice dus.
Thomas had echt heerlijk gekookt, verscheidene dingen met vis enzeau, echt lekker! :D
Tatjana moest alweer 'vroeg' weg wat ik wel jammer vond! Toch was ze er wel best lang, en hebben we ons de hele dag door goed vermaakt :)
's Avonds ging ik op mn kamer nog Ali G kijken, waar ik op een gegeven moment bij in slaap ben gevallen omdat ik kapot was. Ik weet niet meer of ik wakker werd van het smsje van Vince, of dat het voor het slapen was xD


Vrijdag:
Ik zou deze dag even met mn vader naar de dump gaan.
Tatjana vroeg of ik daarna mee de stad in zou gaan, dit leek me wel wat natuurlijk en stemde toe :) Na de dump te zijn geweest (waar ik een Rebel flag en een lightstick had gekregen), werd ik op de Kapperlaan afgezet om daar naar centrum te lopen. Hier meette ik wat vrienden en na een tijdje kwam Tatjana al aanlopen ^^ Ze had een uiterst memorabele gift bij zich voor mij, namelijk een Slayer cd! :D (Diabolus in Musica) Na een paar minuten geen woord uit te hebben gebracht, bedankte ik haar verscheidene keren hartelijk (^^). Toen wat de stad in gelamed en op een gegeven moment met Caroline en Laslo meegelopen. Eerlijk gezegd had dat niet zo gehoeven van mij, maar ach, het was wel gezellig.
Toen om 5 uur 's avonds pakte ik de bus terug naar huis.
Eenmaal thuis besloot ik van mijn dagkaart gebruik te maken en reed ik naar Vlodrop (ik miste mijn eerste bus ook nog eens en bij de tweede had ik mijn fiets snel weggeplaatst). Ik ging dus naar Chef toe met mn gitaar (in een gitaartas). Bij Chef was het heel gezellig, maar ik hoorde wel van Tobias dat Toon allemaal leugens zit te verspreiden over mijn vriendin, hier werd ik niet blij van. Verder had ik met Chef nog gitaar gespeeld dus en wat gelamed. Chef had mn hoofd nog in de fik gestoken en ik ben in een struik gesprongen :)
's Avonds weer de bus terug gepakt en toen ik in Herkenbosch was, bleek dat mijn fiets aangerand was door kut hangjeugd >< spaken dr uit, achterlicht kapot en slag in het achterwiel. Als ik later dictator ben, hang ik ze allemaal één voor één op. Thuis gekomen was mn moeder pissed en ben ik ook niet echt lang opgebleven, wél nog Ali G indahouse gekeken op mijn kamer.

Zaterdag:
Research gedaan naar de uitspraken van Toon. Het blijkt dus dat hij écht dingen heeft gezegd.
Ik ben hier echt behoorlijk pissed over en ben nog aan het bedenken wat ik hier tegen zal gaan doen, wel weet ik wel dat dit onze 'vriendschap' heeft aangetast. "Duh" :p Anyways, 's Avonds uit eten gegaan met vaders en thuis weer gelamed. We hadden trouwens in het Kartoffelhaus gegeten, waar ik meesterlijk veel vleesch heb verorberd.
Thuis nog ff met Tatjana gebeld.

Nou dat was dus een korte update :P
Ik moet wel zeggen, ik ben doodmoe en mis Tatjana xD
Lol, ga geen telling met haar naam beginnen op mn blog! :P

Spätraaaarjgre!!11!

3 opmerkingen:

Wieleke zei

He thomas! die laatste opmerking was naar jou! :D

Echt kut van toon. Heb je al ni tegen hem gezegd? Mocht dat niet werken, kun je 'it' altijd proberen. Mocht zelfs dat niet werken, koop dan een bijl ofzo.

Vince zei

19 tatjana's tot nu toe :)

Kevin a.k.a. Kiev zei

Of je spuit m natuurlijk gewoon een volle spuit endorfine rechtstreeks in zn brein. Zou de truc ook moeten doen.

99,9% kans dat ie dan wel een TOONtje lager zingt...