woensdag 26 december 2007

ooops!

Dit is wel een heel rare update bericht!
Lees wel nog mijn vorig bericht, dat is een echte update, dit is een oops update xD
Het gaat namelijk over afgelopen zaterdag.

Afgelopen Zaterdag(avond):
Bij Dougie bleven 2 Schotse meisjes van 20 slapen, kennissen van Dougie's familie.
Echter, deze meisjes wilden met Dougie, Clancy (broertje van Dougie) en mij wat gaan drinken in Roermond. Deze avond was heel memorabel, want het bier bleef maar komen en ik was aangeschoten, de rest helemaal van de kaart xD Was echt wel een mooie avond. Ik had er wel een slecht gevoel over dat ik bijna niets hoefde te betalen, ik kreeg er eigenlijk niet echt kans voor, als mijn pils nog halfvol was, kwamen ze weer met nieuwe :') En op het einde van de avond gingen we kebab met knoflooksaus halen (iets wat bij hen niet bekend was met deze saus). Dit kreeg ik óók nog eens betaald, dus ik was met een meisje erover aan het praten dat ik me daar heel rottig over voelde, maar schijnbaar is zoiets een custom bij de Schotten, als je ergens met meegaat en dergelijke. We hebben in ieder geval héél véél lol gehad xD
Dit moest ik toch nog even bloggen :P

Ook wil ik Dougie nog even feliciteren, hij is op 25 December 17 geworden ;)

Again, Später!

2 opmerkingen:

Vince zei

ik vind het leuk dat je weer gaat updaten. zelf geen tijd gehad dus ik kon effe een paar dagen niet lezen ;x

Wieleke zei

haha, leuke om te lezen zo viel in eens :p

Vervelend van je gitaar :(

En nog gefeliciteerd met je vriendinnetje ;0