dinsdag 25 december 2007

sharp dressed man + <3 + kerst

Phoephoe!
Wat er allemaal wel niet kan gebeuren in een paar dagen!
Hier de update! :D

Vrijdag:
De dag van de sharp dressed man!
Ik moest eerst 3 uurtjes naar school, met het eerste uur vrij dus eigenlijk 2 xD
Het eerste uurtje film gekeken en het 2e een spelletje gedaan (jajaja kinderachtig maar care ;x).
Toen bleven Dougie en ik nog wat rondhangen voor school en met wat mensen kletsen, daarna ben ik met Dougie naar hem z'n huis gegaan, denkende dat wij pas om half 1 bij de Roerdomp moesten zijn. Dus bij Dougie gewacht en gewacht tot 10 over 12 en toen weggefietst.
Bij de Roerdomp was echter geen hond te bekennen bij de ingang, dus wij 10 minuutjes daar voor gewacht maar niemand kwam xD Wij naar binnen gegaan, bleek dat we daar al om half 12 moesten zijn! :P Dougie ging zwemmen en ik bleef aan de bar pils drinken. Toen het afgelopen was had ik samen met Dougie nog een pilsje gedronken waar mijn geschiedenis (tevens mijn favoriete :p) leraar jaloers op was, hij moest namelijk nog rijden.
Toen ik eenmaal thuis was had ik wat te eten gemaakt en de overige uurtjes gewacht, totdat het eindelijk tijd werd om me klaar te maken voor het gala! :D Ik ging de douche in, knipte mn nagels, kamde mijn haar, hahahahahaha xD en kleede me aan in mijn pak. Ik was wat later op het schema, maar kwam toch nog op tijd aan in Horn. Hier wachte ik samen met nog wat mensen buiten. Toen Tatjana er eenmaal was, gingen we samen naar binnen. Ze zag er heel mooi uit en dat moest natuurlijk even gezegd worden! :) Eenmaal binnen nam ze mijn hand en gingen we naar wat bekenden en namen we wat foto's. Echter, toen we even 'alleen' wilden zijn, afgezonderd van de rest, volgde de rest ons, dus toen hadden we maar midden op de dansvloer gezoend =) Iets wat we verder op de avond nog vaker herhaalden. Ondanks het gestoor van andere mensen bij ons, heb ik toch een héle leuke avond gehad!

Zaterdag:
Ik werd redelijk vroeg wakker.
Deze dag heb ik niet veel uitgevoerd. Wél was dit een memorabele dag omdat ik deze dag officieel iets met Tatjana begon :) <3 (by the way weer heel veel guitar hero gespeeld, heb nu een paar liedjes op hard uitgespeeld!).

Zondag:
Vroeg wakker, want ik had best wel zenuwen.
Deze dag zou ik even naar de stad gaan voor cadeaus én om even naar Tatjana te gaan, zij werkt namelijk in het outlet. Ik ging dus veels te vroeg naar stad (zij had om 13.30 ongeveer pauze en ik was er rond 12.30), had zelfs een dakloze nog geholpen en toen eindelijk in de Kunert Groot, vroeg ik om Tatjana, zij zat achter in een of ander klein keukentje :p Ik moet zeggen dat ik het écht leuk vond om haar weer te zien! =) Verder nog wat kerstinkopen gedaan en een smsje van Tatjana gemist waardoor ik niet een extra uurtje met haar samen kon zijn. Hier baalde ik echt heel veel van! =( Maar we hadden voor de volgende dag toch afgesproken ^^

Maandag:
Wéér vroeg op, ook al hoefde dit niet, ik hoefde pas rond 15.00 uur in Asenray te zijn (waar Tatjana woont ;) ). Ik had wat guitar hero gespeeld en verder in spanning gezeten. Ik had de vorige dag al een doosje bonbons gekocht, wat ik al had ingepakt, ik had Love Actually (meester film) al in de tas gedaan en het enige wat nog moest, was een roosje kopen, dus dat deed ik op mijn weg naar Asenray. Rond 15.15 uur zagen we elkaar weer! =) We keken samen Love Actually bij haar en dus meette ik gelijk haar ouders (haar zusje had ik al eerder gezien op school). Het was heel gezellig en ik had zelfs meegegeten (op kerstavond dus). We hadden vleesch op de schteengrill gelegd, dus dat was nice! >< Maar aangezien ik drastisch ben geminderd met eten ed, zat ik wel snel vol :p Anyways, het was heel gezellig en om 20.00 uur zat ik weer op de fiets zu hause. Eerst fietste ik verkeerd, wat wel klunzig was. En toen zag ik dat ik een donker bos in moest fietsen, wat wel even beangstigend was xD Maarja ik heb het overleefd en er was niets raars gebeurd, so nothing to be afraid of ;) Ik was direct naar Ernst gefietst toen ik in Herkenbosch was en daar heb ik I am Legend gezien, wat echt een wereldfilm is =) Verder snel in slaap gevallen thuis.

Dinsdag (vandaag):
We hadden een etentje bij Nathalie en Ard (tante en oom) met de familie.
We moesten dus vroeg op en ik heb me weer in het pak gehesen.
Het was echter wel een heel gezellige dag! Bij thuiskomst heb ik Tatjana even gebeld en ben toen even een kerstbiertje gaan drinken bij Ernst. Daarna zijn we weer terug gegaan, heb ik wéér gebeld en zijn we toen Alles is Liefde gaan kijken, wat ik maar voor een heel klein deel heb gezien, omdat het zo'n enorme kut film is xD Anyways, toen ben ik gaan guitar hero'en en gaan lamen achter de pc :) Verder heb ik erge zin in Donderdag, want dan komt Tatjana hiernaartoe! ^^

Slecht nieuws wel nog even te vermelden:
over mijn geliefde BC Rich:
Ik had em dus op mijn stoel veilig neergezet, maar omdat mijn broer zo graag zijn voeten op mijn veilige stoel wilde zetten, heeft hij mijn geliefd gitaartje dus op de grond 'gelegd'. Iemand heeft schijnbaar mijn gitaar een flinke klap toegebracht, want de headstock bevatte een scheurtje (wat nu is uitgelopen tot een stuk uit de headstock), de snaren waren ontstemt en een schroef voor een gitaar-strap zat helemaal los. Ik weet nog steeds niet of ik de gehele waarheid over deze schade heb gehoord, maar om er maar constant ruzie over te maken, dat heeft ook geen zin. Wél hoop ik ooit de echte waarheid te weten te komen, want van een klein stootje kan dit nooit zijn gebeurd.
Ik vind het héél jammer van mijn gitaar, want ik had em pas een paar weekjes na zoveel maanden wachten en dan wordt ie ineens stuk gemaakt. Ik heb er eerlijk gezegd wel een soort verdriet van maarja... Het zij zo.

Dit was mijn update, ik wens iedere bloglezer een hele fijne kerst toe en een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes,

Niels.

1 opmerking:

Vince zei

kut van je gitaar man.. maar zo ziet hij er wel wat thrashier uit!... ofzo
over guitar hero kan ik maar een ding zeggen: bring it fuckin' on biatch! :D
gefeli met je nieuwe dinnetje, wanneer krijg ik een foto? ;)
*kroelt door je haartjes*