maandag 17 december 2007

Sharp dressed man pt 1

Ja een actuele update!

Maandag:
Eerste uur op.
Ochtendritueel en op naar school.
Wonderbaarlijk was dat ik helemaal geen kutzin had :o
Ik was vrolijk op school aangekomen, peuk gerookt en naar de eerste les Duits gegaan.
Anyways, ik had een 7 urige lesdag en ik heb me aan niemand geïriteerd vandaag, behalve aan langzaam fietsende brugklassers wat zich heel wat menen en gewoon over het algemeen brugklasser wat in mijn weg lopen op school. De pauzes waren ook niet vervelend ofzo.
Na school zou ik een kaartje voor het gala gaan halen, alleen Tatjana had mijn geld nog xD
Dus dat kreeg ik nadat ik even een so had ingehaald na het 7e.
Zij moest echter nog even wachten tot half 4 op school, dus wachte ik nog even met haar mee.
Om half 4 ben ik dus naar het Stedelijk gefietst, wat ik wonderbaarlijk snel had gevonden, ook al wist ik de weg niet echt, ik ben ook maar een dorpsmens he ;)
Eenmaal bij het Stedelijk moest ik een verhaal gaan verzinnen om een kaartje te krijgen. Ik had eerst nog een praatje gemaakt met een conciërge/receptionist wat mijn kruis omgekeerd zag hangen en hierin geïnteresseerd was. Ik vond het een erg leuk gesprek overigens.
Laterna heb ik nog even met een andere man verteld, deze verkocht mij uiteindelijk nog een kaartje. Mission completed. Ik heb toen Tatjana ge-smst dat het gelukt was (ik ga met haar naar het gala) en ben toen weer op de fiets gestapt richting huis. Het was écht koud op de fiets, ik had een muts, sjaal, handschoenen en of course een jas aan maar ik had het écht tyfus koud :o
Thuis wat te bikken gemaakt, met Miew gebeld en toen Guitar Hero gaan spelen, mijn doel is om ooit Vince te verslaan met een potje GH :D Daarom oefen ik elke dag ^^ Ook nog steeds op mijn BC Rich hoor :P (welke ik Fluffy heb genoemd, naar aanraden van Vince :P ).
Anyways, laterna gegeten (gestoofde prei, aardappel puree en vleesch) en mijn boekverslag gaan maken. Miew en Alyssa kwamen me nog een half uurtje storen en nadat we een meningsverschil hadden (Velvet Revolver en Pinkpop zijn gay en Marilyn Manson niet :p) zijn ze ge-abandoned en nadat ik ze heb uitgezwaaid ben ik weer verder met mijn boekverslag gegaan. Ondertussen nog wat ge-smst en shait. Nu ik mijn boekverslag eindelijk af heb (het gaat trouwens over het nieuwe deel van Harry Potter) wil ik eigenlijk nog ff GH gaan spelen of tv kijken en dan slaapjes doen :) Morgen maar 6 uurtjes school, wél eerste uur op ><

Dat was het dan :)

Später!

1 opmerking:

Vince zei

metallica is gay
RATM is gay
pinkpop is gay
groetjes