woensdag 19 december 2007

Sharp dressed man in uitvoering

Dea Kaaj! Wie kin det?

Normaal zeg ik alleen: "Het is frisjes", of "Het is niet echt warm vandaag", maar nu zeg ik toch echt: wat een tering kutte tyfus kou! Elke morgen op de fiets door die vieze kou! brrrr... Dan heb je je muts, sjaal, handschoenen, jas, dikke sokken en een trui aan (natuurlijk ook een broek, onderbroek, schoenen ed.) en dan lijd je nog kou. Bahbah, geef mij maar lekker zomer, niets 'gezellige' winter, het is eerder donker en dat betekent dus ook dat je eerder je dynamo op de fiets moet doen, dus ook nog harder trappen... gezellig! :p

Anyways, hier komt de usual shait:

Dinsdag:
Héél moe opgestaan, íets meer dan normaal.
Opgestaan, ochtendritueel en hoppa, naar school, door de kou :P
Ik was nog maar net op school of de bel ging eigenlijk al, eerste uur proefwerk, wat wel goed ging, naar mijn mening. Deze dag had ik in totaal maar 6 lesuurtjes en toen ik buiten stond na het laatste, heb ik nog een pauze en twee lesuren vertoefd op school :P Na de pauze (toen ik al uit had) had Tatjana net een tussenuur en heb ik haar vergezeld. Toen kon ze d'r les skippen en heb ik dus nog een lesuur gewacht. Om half 4 ben ik naar huis gefietst en thuis heb ik een "Niels sandwich" gemaakt en ben ik wat tv gaan kijken, guitar hero gespeeld en wat gelamed achter de pc. 's Avonds nog even naar American Pie 2 gekeken en weer Guitar Hero gespeeld. Ik kon niet leren voor economie want mijn boek is kwijt ><><>

1 opmerking:

Wieleke zei

Wow, Ni-els in pak :D
Daar komen uiteraard pics van op je blog erh? ;)