zondag 16 december 2007

jupjup

En alweer een paar dagen achter mekaar niet geblogt, na mezelf 15 zweepslagen te hebben gegeven, ben ik dus achter de pc gekropen en heb ik dus internet opgestart om te bloggen :)
Als eerste even een feedback op Vince's commentaar: Ik was erg in de weer maar niet echt met dingen die eervol vermeld kunnen worden in een blog :)

Komt ie:

Woensdag:
Een mooie, memorabele dag.
Marilyn Manson trad op in de Brabanthallen!
Na een saaie dag school naar huis gefietst en hier trof ik Thomas & vaders.
We gingen met z'n drieën naar de moeder van Idy, waar het niet echt goed mee gaat.
Rond 5 uur 's avonds waren we weer in Herkenbosch en ongeveer half 6 vertrokken we naar het station. We hadden de trein net gemist, dus gingen Thomas en ik peuken, bier en snoep halen.
Na een half uurtje hadden we de volgende trein en een uurtje later stonden we in Den Bosch (ik dacht nog dat ik een verkeerd kaartje had omdat er een andere naam op het kaartje stond xD) anyways, we zochten dus naar de Brabanthallen, we kwamen een *gratis-plattegrond-print-ding* tegen, helaas printte deze maar de helft van de route uit -_-'
Samen met een hoop andere lui vonden we uiteindelijk de zaal. De prijzen in de Brabanthallen vond ik eigenlijk best wel hoog, de pilsch viel op zich mee, 3 E voor een grote beker.
Voorprogramma was Turbonegro, best vet, jammer dat de zanger een bekertje naar hem toe kreeg gegooid, hij kon dit gelukkig ontwijken :)
Na Turbonegro stonden we vol smacht te wachten, maar Manson bleef weg, ik begon het steeds kutter te vinden dat hij zo lang wegbleef, want wij moesten de laatste trein hebben. En toen eindelijk tegen 22.00 uur aan, kwam de Antichrist Superstar op!
De hele show was voor mij echt hélémaal geweldig, ik heb er echt van genoten :p
Toen hij the Reflecting God, Antichrist Superstar (met dat liedje verbrande hij een bijbel :p) en Hate anthem speelde, ging het bij mij helemaal los, bij Hate anthem heb ik zelfs nog een emo inelkaar gemoshed, omdat hij zo zielig aan het kijken was :) Ik vind dat wel wat om trots op te zijn. We hebben nog een stuk van het laatste liedje, the Beautiful People, gezien en toen zijn we snel naar het station gelopen. Helemaal moe kwamen we op het station aan en zagen dat de trein een kwartier vertraging had -_-' Later in de trein hadden we nog eens tweemaal een kwartier vertraging dus we kwamen pas rond half 2 's nachts thuis.

Donderdag:
Ik moest gewoon het eerste uur op.
Toen mijn wekker ging wist ik eerst niet waar mijn wekker voor diende, zo moe was ik xD
Ik zat er nog aan te denken om gewoon door te slapen, maar ben toch opgestaan en het bleek dat mijn moeder haar wekker niet had gezet, en heb ik haar dus wakker gemaakt :p
Naar school toe fietsen bleek nog bijzonder makkelijk te zijn, maar les volgen was toch wat moeilijker. Ik had 8 uur, met de laatste 2 uur gym -_-'
Na deze moeilijke dag niet veel meer gedaan geloof ik.

Vrijdag:
5 uurtjes school, het laatste uur viel uit.
Na school even met Dougie naar stad gegaan.
Hier heb ik me Guitar Hero 2 gekocht, dvd van Hitchhikers Guide en een kaartje voor Hardbeat. Daarna ben ik naar huis gegaan, Guitar Hero gespeeld, gegeten, klaar gemaakt en weer naar Roermond voor Hardbeat en om Monika te feliciteren.
In Roermond dus ff pilsje gedronken met Monika en Chef en toen naar de Azijnfabriek.
Hier waren veel bekenden en werd het toch nog best laat. Half 5 was ik thuis. Toen ben ik gaan slapen.

Zaterdag:
Laat opgestaan en Guitar Hero gespeeld.
's Avonds magnetron voedsel gemaakt en weer guitar hero gespeeld.
Later op de avond ben ik tv gaan kijken en in slaap gevallen op de bank tot half 4 's nachts :p
Toen heb ik alle lichten uitgedaan en ben ik weer gaan slapen, ditmaal in mijn bed :p

Zondag:
De hele dag gelamed en Guitar Hero gespeeld.
Nu ben ik aan het bloggen, mijn MSI discografie aan het beluisteren en dadelijk beginnen aan mijn boekverslag -_-' Als avondeten ga ik dadelijk een pizza halen. Natuurlijk wordt het een pizza pepperoni met knoflooksaus <3

Dit was de update :P

Später!

Geen opmerkingen: