woensdag 26 december 2007

blog readers, where areth thou?

En alweer een update van mij =)

Ik wil het nu eens aardig gaan bijhouden, want vakanties zitten natuurlijk vol met nutteloze bezigheden wat natuurlijk geblogt moet worden! Ik dacht net wel nog steeds dat het dinsdag was, maar toen ik net bij de datum keek, zag ik dat het al woensdag is >< berichten ="(">
Hier mijn update:

Woensdag:
Ik was redelijk laat wakker.
Na een lekker kerstontbijtje ging guitar hero'en enzeau.
Chef, Monika en ik kwamen op het idee om nog ff naar de stad te gaan, met de bus.
Dus om 15.00 uur meette ik hen in de bus naar Roermond. Daar waren alle winkels gesloten (wat ik wel al wist, maar Monika niet xD). We liepen naar het outlet en zijn direct naar de Kunert gegaan, daar werkt Tatjana dus. Het was tyfus druk en kon niet echt lang met haar praten, maar ze maakte toch even wat tijd vrij, wat ik wel heel lief vond! :) Daarna zijn we naar de Mac gegaan waar ik een cheesburger gedoneerd kreeg van Monika ^^ Toen kreeg ik nog een smsje van Tatjana, ze kon na een uurtje al weg, dus hadden wij een uurtje rondgelopen door het outlet en toen om 17.00 pikten we haar op om wat rond te gaan lopen. Het was natuurlijk weer heel fijn om bij haar te zijn, helaas moest ze alweer om 18.00 uur weg. Maa morgen komt ze de hele dag naar mij toe =) Toen ik eenmaal terug was met de bus pakte ik de fiets voor het kleine stukje terug naar huis en heb ik lekker gegeten bij Ernst. Thuis ben ik gaan lamen, lees: gitaar stemmen, kamer opruimen (nog steeds mee bezig), msn'en, GH2'en, liedje maken, gitaar spelen, bier drinken en hyven :P
Leuke (2e kerst-) dag vandaag.

Später!

Geen opmerkingen: