zondag 2 december 2007

100

Nee, de titel stelt geen parodie op bepaalde films voor :p
Dit is mijn 100e blogbericht! Much Rejoicing...

Zaterdag:
Vrijdagavond was ik nog naar Chef gegaan om een gitaartas en versterkertje te lenen.
Ik heb daar nog wat gelamed en toen ik wilde gaan, was mijn fiets kapot >< FUCK mamaatje opgebeld of ze me kon halen en dat deed ze dus :) Maar dit terzijde, ik was bij de zaterdag :P Ik stond redelijk vroeg op en ging eerst een uurtje gitaar spelen, toen tosti's eten en daarna tv kijken en achter de pc lamen. 's Avonds aten we pizza en had ik natuurlijk pizza pepperoni gepakt! :D Na hierop gefeast te hebben, ging ik naar huis om me te douchen, want Tanya zou hierheen komen, ik werd opgehouden op msn en Tanya belde al op waar ze naartoe moest fietsen, dus ging alles een beetje door elkaar. Na Tanya eindelijk gevonden te hebben hier in Herkenbosch, ging ik thuis douchen en daarna indrinken :) Rond half 11 fietste we naar Roermond. In Roermond pikten we Carli op en liepen we naar het Haofke. Hier waren nog een paar mensen wat ik ken, dus dat was nice. Voor de rest een heel gezellige avond gehad en om half 5 naar huis gegaan. Tanya bleef hier pitten, dus keken we eerst naar een stuk Brother Bear en toen zijn we gaan pitten.

Zondag:
Best vroeg wakker geworden. We keken eerst naar de speelgoeddief op Jetig (omg :P) en daarna ben ik een omelet met geroosterd brood gaan maken <3
In de middag ging Tanya terug naar huis en ben ik gaan lamen. Dit ben ik nu nog steeds aan het doen, want ben toch echt wel moe :P

Dat was de weekendupdate!
Spatra!

2 opmerkingen:

Wieleke zei

100! SSSS >< ;p
nog gefeliciteerd met je gitaar :D

Vince zei

foto van tanya plz