vrijdag 30 november 2007

Sweet Beer o' Mine

Vrijdag:

Vanmorgen eerste uur op en ik was alweer KAPOT xD

Ochtendritueel (waar sinds kort geroosterd brood bij hoort) en naar school gefietst.

Hier een proefwerk economie uit de mouw geschud en verdere lessen gevolgd.

Ge-lol'd met Mahmut en Dave natuurlijk en ge-vinger-skateboard xD ik word met de dag beter B) Na mijn 6 uurtjes moest ik nog naar een strafuur voor 3 keer te laat. Hier heb ik mijn huiswerk voor maandag afgemaakt en toen nog buiten ff met Caroline, Romy en Toon staan praten. Toen ben ik naar huis gefiets en naar de Linders gegaan om snel even wat pils te halen, hetgeen we hier thuis niet meer hebben =( Anyways, drie halve liters Alfa, omdat ik nogal krap bij kas zit. Volgende week en de week daarna zijn wat vette feesten dus... Thuis ben ik gaan gitaar spelen en 's avonds friet gegeten met Thomas, hij wilde me eigenlijk meenemen naar een studentenfeest, maar dat mocht niet van de studentenregels ofzo iets... Lame! :p Anyways, nu ben ik me hier aan het vervelen :)

Dat was mijn update!
Später!

Geen opmerkingen: