maandag 12 november 2007

dag-update

Maandag dus:

Even vermelden: Gister het feest van Wiel was echt vet gezellig :D
Met Vince had ik het idee om een nieuwe muziekstijl te gaan maken, namelijk gorecore xD
Niet te verwarren met goregrind! Onze band zou dan: Kiddiegore heten B)
Dan moeten we maar eens jammen als mijn BC Rich eens eindelijk zou aankomen (half November wordt nu verwacht >< ). Anyways, verder hadden we erg goed gegeten bij Wiel en leuke films gezien ^^ (Holy Grail en Pulp Fiction).

De dagupdate:
Eerste uur op, ik had slecht geslapen, dus ik baalde, want mijn bedje lag heel zacht en warm :)
Toch opgestaan, wel een kwartier te laat, ochtenritueel en naar school gegaan.
Op school nog wat gepraat met mensen en toen lessen gaan volgen -_-'
Memorabel is dat Mahmut meeverhuist is naar de andere kant van de klas en hij zit nu achter me, dus hebben we de hele dag ge-lol'd over South Park :p
Ik moest nog wat bloggen, maar ik ben vergeten wat, het zou memorabel zijn geweest maar ik ben het dus echt vergeten... bier tast geheugen aan <3
Verder waren de lessen wel oké, bij het 6e Frans zei Bonné ineens dat dit het 6e uur was, ik had echt gedacht dat het het 5e was xD Dus het ging wel snel :p
Na school met Romy afgefietst en toen ik eenmaal thuis was, was het 4 uur en heb ik spongebob gekeken op tv (toen het half 5 was :P ). Mijn ogen vielen zelfs even dicht op de bank, zelfs onder spongebob! :O Echt een shame...
Maarja, verder niet veel uitgevoerd, heb wel Thomas ge-pwnd met mijn slayer frenzy tegen zijn metallica-frenzy :P (Angel of Death vs Fade to Black, lachertje ;) ).
Owned... by Slayer!

Dat was em weer ;)

Später!

2 opmerkingen:

Vince zei

slayerrrrrrrrrrrrrrrrrr

Thomas zei

Det is sowieso neet waor :o Mien Metallica sneak attack pwnde dich weer xD