zondag 11 november 2007

SJONGE

En nu alweer een paar dagen niet ge-update, ik heb het wel voorgenomen maar dan zal ik wel weer te moe zijn geweest ofzo.
Even een leuke update, want ik zag Wieleke's comment en ben dus wat vergeten te bloggen, komt ie: Dinsdagnacht werd ik dus even wakker en keek ik op mijn mobiel hoe laat het was, ik had me dus ongemerkt wat meer naar voren toe verplaatst en dacht dat ik nog steeds boven mijn kussen hing met mijn hoofd, toen ik mijn mobiel weer neerlegde, wilde ik mijn hoofd keihard op mijn kussen neerploffen, maar mijn hoofd lag dus boven het houten hoofdeind van mijn bed... xD Ik sloeg mijn hoofd dus keihard tegen het houten hoofdeind aan... Na 1 minuutje te liggen creperen ben ik gewoon weer in slaap gevallen xD Dat was wel grappig want toen ik me dat 's morgens aan de tafel weer herinnerde, moest ik ineens lachen en verslikte ik me in mijn boterham :') Verder met dagen-update:

Donderdag:
Ik had echt absoluut geen zin in deze dag, 8 uur en eerste uur muziek.
Gelukkig viel muziek wel mee en haalde ik daar een 7,5 voor mijn speelbeurt.
Verdere lessen waren echt extreem saai en natuurlijk weer vol met elastiek gevechten :)
Ik had mijn hand weer laten beschieten door propjes en daar ontstond een paars/rode bloeduitstorting door :) Was echt lachen. Goed nieuws bij het laatste uur wiskunde, gym viel uit, dus laatste 2 uur uitval. Ik ben toen nog voor school gebleven en toen na het 8e pas naar huis gefietst xD Thuis lag mijn bestelde cd "Remix and Repent" van Marilyn Manson op het deurmatje, toen heb ik even een vreugdedansje gemaakt :)

Vrijdag:
Dit was dus een extreme kutdag, enigste lichtpuntje was dat ik na school met Romy afsprak maar verder was het gewoon echt bagger.
Eerste uur proefwerk kreeg ik te horen dat ik 2 volle uren in een strafklas moest zitten, omdat ik 3 keer in het klassenboek stond... even mijn woede afreageren in mijn blog, excuses hier al voor: WAT EEN ONNOEMELIJKE KUTSCHOOL IS SCHÖNDELN, als iemand mij zou vragen als schoolverlater (groep 8 dus) en mij zou vragen of ie naar schöndeln moest gaan, zou ik keihard nee zeggen en em zeggen dat ie naar broekhin moet gaan ofzo. Echt waar, schöndeln wil je het liefst voor alles maar straffen als ze het kunnen. Vergeet je drie keer in een maand of twee weken, moet je 2 klokuren wat dingen overschrijven uit een boekje. De nutteloosheid druipt gewoon van deze kut school af. Ze proberen een ubermensch te creëeren ofzo. Anyways, ik moest nog een proefwerk natuurkunde maken, maar ik was zo kwaad dat ik me niet eens kon concentreren xD Na dat uur hadden we Frans en zag ik een groot aantal kinderen uit mijn klas wat springen en gillen en dacht ik; wat een kutklas, dus ik zei: oooh daar crepeer je toch van en kreeg toen een zogenaamde peptalk van mevr. Bonné op de gang xD
Na dat uur kwam dhr. Muurens op me af en moest ik een afspraak maken vanwege mijn stemmingsmeter, ik had maar 9 punten van de 100 ofzo, echt vaag. De latere 4 uren maakten mijn humeur er niet beter op. Na het laatste uur heb ik me afgemeld bij de strafklas en heb ik dat verzet naar de volgende week. Bij Romy heb ik nog muziek op d'r pc gezet en tv gekeken, zij moest nog wat dingen opruimen enz. en daarna ben ik blijven eten. Ze moest nog naar badminton dus ben ik een stukje meegelopen naar de sportzaal. Al met al wel een gezellige middag =)

Zaterdag:
Laat opgestaan, tv gekeken, gelamed achter de pc en gegeten, verder een saaie dag. Ben nog even naar de Linders geweest om een cadeau voor Wieleke te kopen.
's Avonds een wokschotel gehad wat wel lekker was :)

Zondag (vandaag):
Alereerst wil ik Wieleke even feliciteren! :D
Zij is vandaag jarig op een mooie dag, namelijk 11e van de 11e :P
Ik ga er dadelijk naartoe, maar ik wilde toch eerst even een blog-update houden ^^
Verder deze dag weer laat opgestaan en ontbeten. Rond 2 uur ging de bel en ik deed open.
Driemaal raden wie daar weer stond.... De Jehova >< FUCK, ASS!
En omdat ik me niet laat overbluffen door mensen die een oud stoffig boek naleven heb ik hun eigen woorden tegen ze gebruikt en gaven ze me zelfs gelijk. Ik heb een affiche aangenomen en daar heb ik nog even om ge-lol'd over de inhoud :p


Dat was mijn update xD
Später!

2 opmerkingen:

Wieleke zei

Nogmaals dank!:D:D

En oh, wat is het mooi om je 'koptegenbed'verhaal te lezen! Ik lig steeds opnieuw dubbel xD

Thomas zei

HAHAHAHAHAHAHAHA, omg, ik lol'de 3 keer tiejens 't laeze van dit bericht hahahahahaha! 1) Kopstoot (lompe buujel!) 2) STEMMINGSMETER HAHAHAHAHA 3) Jehova hahahaha xD