woensdag 14 november 2007

wuhbuhbuhbuh

Zozo, wat een gedoe allemaal :P
Ik weet eigenlijk bijna niks meer van de dinsdag maar hier mijn poging tot:

Dinsdag:
Volgens mij best een rommelige dag, maar 6 uur op school.
Toen ik thuis kwam, ben ik aan mijn aardrijkskunde opdracht van Al Gore (manbearpig) gaan werken. Helaas was de opdracht minder leuk dan de southpark aflevering :p Anyways, ik was rond 17.00 begonnen ofzo maar omdat ik msn had aanstaan, heb ik dus lang gedaan over mijn opdracht :p rond 20.00 was ik klaar en had ik ondertussen ook al gegeten (restjes).
Toen kreeg ik sms van Romy rond 20.30 of ik nog even wilde bellen :)
Toen heb ik ongeveer een halfuurtje tot uurtje met haar nog gebeld en toen naar beneden om tv te gaan kijken. Rond 23.30 lag ik in bed. Memorabel was die dag dat ik iets nieuws heb ontdekt op youtube, namelijk: nieuw dier, dit zijn allemaal sketches, waar je echt traantjes bij lacht :)

Woensdag (vandaag):
Ook maar 6 uur op school, ochtenritueeltje en toen op school pw gemaakt van scheikunde, pw viel wel mee, dus hopelijk een 6je :P Latere uren waren volgens mij wel saai :P Leuk was dat bij het derde uur (natuurkunde) de leraar kwam controleren op huiswerk, wat ik niet af had :P
Toen hij bijna bij ons was, herinnerde ik mij dat ik eigenlijk in de kelder moest zijn voor een afspraak met meneer Muijrens, vanwege de stemmingsmeter, dus ik snel mijn schrift dichtgeslagen en em gepleit :p Gesprek was na 5 minuten al voorbij :P Er was toch niks te melden xD Anyways, na school met Romy afgefietst en eenmaal thuis weer gaan counter striken met Mahmut, waar ik de afgelopen twee dagen echt slecht in ben... Misschien teveel agressie? :P
Het laatste halfuurtje heb ik wel weer meesterlijk ge-owned, toen had ik ook gegeten :p (Noodle-wokachtig iets, op zich wel lekker ^^).
Dat was mijn update ;)

Später!