zaterdag 3 november 2007

"Reason to Kill" Frenzy

Vrijdag:
Eerste uur proefwerk wiskunde, ik had eerlijk gezegd niet echt geleerd.
Ik had dus wel verwacht dat ik enorm zou falen, maar dat viel mee.
Na het proefwerk kregen we ons rapport, waar ik me wel op verheugd had :p
Ik heb 2 onvoldoendes voor Nederlands en aardrijkskunde, de rest voldoendes en zelfs 1 10 voor economie! Ik was tevreden met mezelf B)
Daarna had ik nog 4 uur (laatste viel uit) waaronder 1 mediatheek uur, hier moesten we een opdracht voor punt doen, voor Duits.
De schooldag ging wel redelijk snel voorbij en na school nog even voor school gechilled :p
's Avonds friet gegeten en om 19.50 uur naar het station gefietst om op tijd daar te zijn voor de trein. Ik was daar rond 20.15 en was voor het station aan het wachten, ik kwam nog wat mensen tegen die ik ken, maar geen spoor (woordspeling :p) van Vince. Ik belde hem even voor half op waar hij was, bleek dat ie al lang op het perron stond -_-' Ik moest nog een kaartje kopen en de trein kwam al aangereden :p Het laatste stuk heb ik gerent xD
Vince was zo slim geweest om alvast twee halve liters in te slaan :p
Op het station in Eindhoven dacht Vince dat de gewone loketten ook bier verkochten, maar dat was niet waar :o Daardoor hebben we veel omgelopen! :O (was eigenlijk maar een kleine moeite, maar daar gaat het niet om :p). We gingen naar het café waar de bands zouden optreden en Vince gaf me een camera om ook kiekjes te maken B) Binnen was er alleen Amstel uit het vat of een Jupiler flesje voor 2,50 :o We zijn toen na de eerste Grindcore band naar het station gelopen om daar voor hetzelfde geld een halve liter te kopen :p
Toen we terugliepen naar het café, stond de zanger van Reason to Kill in de deuropening, hij herkende ons nog en we begonnen wat te praten, ze hebben nu gelukkig een nieuwe drummer, de vorige keer waren ze nog aan het zoeken. Op een gegeven moment hadden we het over de gastenlijst van de volgende dag in de azijnfabriek en mocht ik er ook op, een hele eer natuurlijk!
Helaas waren hun t-shirts uiterkocht :P De tweede band begon op te treden en wij naar binnen.
Het was volgens Vince een Meth-metal band, ik wist nog niet wat het was, maar het klonk in ieder geval vet en een paar mooie foto's gemaakt vond ik zelf :p Ook natuurlijk een paar crappy foto's. Na deze band hadden we eigenlijk een probleem, Reason to Kill zou pas om kwart voor 12 optreden en onze laatste trein ging 3 over 12 :( Daarom hebben we ook maar 3 liedjes kunnen meemaken. Gauw nog wat foto's gemaakt en toen moesten we tempo maken.
Memorabel was dat de zanger ons even bedankte met: "Even een applausje voor de trouwe fans die hier zijn gekomen, maar nu weer snel weg moeten." of iets dergelijks :p
In de trein hebben we foto's bekeken en heb ik dr nog een paar van Vince gemaakt xD
Op de terugweg naar huis kwam ik Toon nog tegen op de fiets.
Eenmaal thuis nog een pils gedronken en toen mijn bed ingerold.

Nu heb ik echt kut veel zin in vanavond want vanavond komt Reason to Kill dus in de azijnfabriek. Dat wordt echt vet B) Vandaag niet veel gebeurd, dadelijk ff naar de slijterij cadeau kopen en dan scheren, douchen, eten klaarmaken, paar uurtjes indrinken en op naar Roermond.
Heb er zin an!

Später! =)

2 opmerkingen:

Vince zei

meth? XD
mathcore! luister maar eens maar meshuggah en the dillinger escape plan, en je snapt wat ik bedoel
het was wel NAAAAIIISSSS die avond ja :D de pics komen nog jouw kant op :)

Anoniem zei

Heey, komen jullie komende vrijdag naar onze show in de triangel? Hoop jullie daar te zien!