maandag 19 november 2007

plffffft druk druk

Ik heb weer bijna een week niet meer geblogt, ik heb het ook wel druk gehad ><

Donderdag:
Weet ik niks meer van :P

Vrijdag:
Ik moest 2 uur nablijven die dag, ik had wel afgesproken met Romy, maar dan zou ik dus nakomen ;P Ik dacht dat het 2 volle klokuren waren, maar dat bleek dus echter niet waar xD rond 3 uur was ik bij Romy en hebben we wat gelamed B) Daarna kreeg ik telefoon van mn moeder dat mijn oma in Berg jarig was, dus kon ik er wel ff langs, sinds ik toch in berg was ;P
Daar was het wel gezellig en lachen :P Rond 7-8 uur naar huis gefietst en thuis eerst een liter pull bier klaargemaakt :D daarna 2 shots tequila en toen op de fiets naar het Haofke, voor Boomboxz xD Ik had net mijn fiets afgesloten of ik zag Nick :P daar heb ik dus heel lang mee rondgehangen, eerst een half uur in de rij gestaan en toen eigenlijk de hele avond met hem en Esther doorgetrokken ;P Rond half 3 - 3 uur ben ik weggegaan en thuis gekomen heb ik me wat in de fritespan gegooid xD

Zaterdag:
Half 2 smiddags opgestaan en verder gelamed de hele dag.
's Avonds kwamen de moeder en de vriend van de moeder van Romy een tv voor me brengen xD :D Dit was de oude van Romy en staat nu bij me op de kamer, echt nice ><
Verder gelamed die avond. Mamaatje was deze dag jarig, maar wel deze dag weg in Nijmegen :P

Zondag:
Verjaardagsfeest van mamaatje ^^
De hele dag vlaai gegeten enzo :P Was gezellig ;)
's Avonds eens mijn nieuwe tv uitgeprobeerd en huiswerk gemaakt :P

Maandag:
Vandaag was echt een rot-dag.
Het regende dus fiets in de kofferbak en naar school, daar fiets uit de bak gehaald, fiets kapot, afspraken gemaakt voor de bus enzo, kreeg ik sms van mn vader dat hij een bc rich warlock had besteld dus (bronce) eerst had ik er een slecht gevoel over maar ik heb em gegoogled enzo en het schijnt toch een goede te zijn... en een mooie :D Anyways, de lessen waren kut, vooral Frans, eerst kwam ik zogenaamd te laat, toen moest ik mijn weddenschap lippen-stift-kus wat op mijn voorhoofd zat weghalen en toen was de les ook nog eens heel saai >< Echt te kut. KUTSCHOOL!
Moest er weer uit xD Die nieuwe regels op school zorgen ervoor dat er kindjes met geweren en messen op school gaan rondlopen, zo kut is het nu op school. Het duurt volgens mij niet lang meer of er komt binnenkort een steekpartij xD Maarja, na school ben ik op Romy's fiets gaan fietsen met haar achterop xD eenmaal in Berg had zij me nog de afstandsbediening voor de tv gegeven (die ontbrak nog :P) en meegefietst naar de halte, waar er geen bussen richting herkenbosch gingen >< (of posterholt), toen had mijn lieve opa me opgehaald en thuis gebracht ^^ Thuis spongebob gekeken, vlaai gekeken en nog een bak goulash soep naar binnen geslurpt :P Verder niks meer gedaan :p alleen nog wat ge-owned op counter strike en mn bc rich aanbeden ;)

Dat was de update!
Später!

3 opmerkingen:

Vince zei

heb je m nou binnen of niet?
oh, en ofc is een warlock mooi, ik heb er ook een :@

Wieleke zei

boomboxz....:(

Vince zei

bloggen, kreng!