woensdag 7 november 2007

elastiekjes

Nou, de eerste helft van de week is gelukkig alweer voorbij, wat haat ik geen weekend hebben xD Anyways, hier komt de update (met titelverklaring):

Maandag:
Eerste uur op en na dagelijkse routine naar school gefietst.
Ik had de eerste vier uur LOB (loopbaanoriëntatie) en zat met een paar chille lui in een 'team'.
We zaten in de stilteruimte met een of andere vrouw die op den duur gek van ons werd B)
Ik had namelijk de vorige week al het plezier van elastiekjes geïntroduceerd in de klas, dus telkens als die vrouw zich omdraaide of even niet oplette, brak de hel les en schoten we allemaal propjes op mekaar xD klinkt kinderachtig.... maar dat is het ook. En leuk.
Dus in de pauze even bijgekomen en daarna weer met propjes gaan schieten xD
Ik heb wel iets geleerd met LOB xD Dat is hoe ik het beste met een elastiekje kan schieten en dat ik iets met journalisme of met art-design reclame wil gaan doen ofzo, maar dat had ik vorig jaar ook al. Daarna had ik nog 3 uur, die best snel voorbij gingen (mét propjes), ook hadden we een pact gevormd, de akte van 42, waarin Mahmut, Dougie, Yves en ik een alliantie vormen.

Dinsdag:
Eerste uur vrij en mijn dag begon kut.
Ik kon eerst geen schone onderbroek vinden xD Dus heb ik eerst lang moeten zoeken en toen ik op de badkamer kwam, was het niet warm! Als er een ding is waarvan ik 's morgens kan balen...
Beneden was mijn brood ook nog eens bevroren /lame :p
Daarna vergat ik de tijd een beetje en was ik 5 minuten te laat op mijn dagelijks schema, dat gaf ook een kutgevoel xD Op de fiets had ik ook nog eens erge wind tegen. Gelukkig kwam ik door Slayer op tijd op school (xD) en werd ik al snel opgevrolijkt xD
In de klas werd er natuurlijk weer geschoten met elastiekjes en propjes en vormde zich een ander team tegen ons, ook kwamen er leden bij 42 B) Verder ging de dag wel redelijk snel voorbij en ging ik thuis lekker counter strike source spelen. 's Avonds hadden we boerenkool (boeremoos) met braadworst (broadwoorsj) en jus (jus) gegeten, wat dus wel blog-enswaardig was :D

Woensdag (vandaag):
Ook eerste uur vrij en ook vandaag begon de dag kut mét wind tegen xD
Het eerste uur voor ons begonnen we met aardrijkskunde, wat dus kut is.
Daarna kropen de uurtjes langzaam voorbij en bij het laatste mentoruur verveelden we ons zo hard, dat ik me met een elastiekje Slayer op mijn arm had laten 'spanken' door Mahmut, het deed wel pijn, maar je ziet het nu nog steeds xD Echt nice dus :p We hadden toch niks beters te doen B) Verder heb ik thuis nog ge-counter strike'd :P Waarbij Mahmut nog een mooie actie had met een paar knive-acties in één ronde xD Memorabel dus.
Ik ga maar eens kijken wat we aan huiswerk hebben..

Später!
(volgende keer probeer ik een foto te uploaden, nu krijg ik steeds een foutmelding >< kut blogspot xD)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

nice blog niels!
ik moet zeggen die knifes en me vakkundig gespank warenn goddelijk vndaag

Vince zei

omg stelletje kindjes :')

boerenkool is in de aanbieding bij de plus \m/

Thomas zei

De boeremoos woor good te doon... de Braodwoorsj nog baeter <3

Wieleke zei

Je kop tegen het bed stoten omdat je last hebt van headbangverschijnselen vind ik ook best bloggenswaardig :/

Boerenkool ownt hard!