donderdag 1 november 2007

oh noes!

NOUNOU ik ben compleet vergeten te bloggen :/
Please forgive me! Niet dat ik veel heb om te bloggen, omdat ik na de herfstvakantie weer in een enorme sleur ben gekomen en daarom ook elke morgen met een kut zin in de klas zit.
Hier de update:

Zondag:
Laat opgestaan geloof ik. Mijn fietsband was plat, dus die moest ik maken.
Rick was nog komen helpen en binnen een half uurtje was de band geplakt (volgens ons).
In de latere middag zijn we naar mijn oom zijn verjaardag gegaan. 's Avonds zijn we ergens gaan eten op de grens, bij de Rotenbach, 'de hoeskamer'. Het was best druk binnen, maar wel op zich gezellig. Ik had een schnitzel met champignon saus besteld. Het was best een unit B)
Op het eind zat ik ook goed vol. Thuis even een ouzo gedronken en daarna gelamed achter de pc geloof ik.

Maandag:
Eerste uur op en ik had echt totaal geen zin.
We hadden laatste uur uitval, als ik het goed heb xD
Verder niks speciaals gebeurd...

Dinsdag:
Gewoon weer eerste uur.
Verder weer een gewone dag.

Woensdag:
Na school was ik nog even naar stad gegaan om cadeautjes te kopen voor Romy, de dag erna zouden we een maand met elkaar gaan dus wilde ik wel wat geven.
In de stad heb ik nog op Dougie geniest B) (die was nog meegekomen).
Nog een aantal bekenden tegengekomen en nadat ik alles had, ben ik op huis aan gegaan.
Thuis was Thomas met Alyssa bezig om een pizza te bakken, ik ging ff achter de pc lamen en beneden the nightmare before christmas kijken, omdat het halloween was :P
Thomas en Alyssa faalde erin om een pizza bodem te maken (:p) dus hadden niet genoeg voor 3 pizza's en kon ik me een pizza bestellen /lame... Pizza was wel lekker (pizza pepperoni).
Maarja, 's avonds wat huiswerk gemaakt en verder gelamed. Ik ging vroeg naar bed en had nog wat in the hitchhikers guide gelezen, niet veel meer want na 5 minuten viel ik in slaap xD

Donderdag:
Eerste uur vrij.
Op school had ik Romy al een cadeau gegeven (een poster) en ben toen naar mijn eerste lesuur gegaan. Deze dag ging redelijk snel voorbij en na school (na een uurtje wachten) ging ik met Romy mee naar d'r huis en had ik nog een doos chocola en een lijstje met een foto van ons 2 gegeven. Verder hebben we nog wat tv gekeken bij haar ^^
Rond 18.00 ben ik weggefietst en onderweg werd ik nog bijna aangereden door een of andere gek -_-' Anyways, hier wat restjes opgewarmd en tv gekeken, daarna achter pc gaan lamen :p

Dat was het weer :p
Späters!

2 opmerkingen:

Thomas zei

Ich hub neet gefaald ^^

Pizza <3

Vince zei

hahaha thomas faalde :D