zondag 28 oktober 2007

Cyp's birthday

Vrijdag was Cyprian jarig... dat moest vandaag (zaterdag) natuurlijk ff gevierd worden he :)

Zaterdag:
Ik was vroeg op, de Jehova was al vroeg paraat op de zaterdag... Burn in hell Jehova!
Anyways, ik deed mn dagelijkse routine en ging daarna wat achter de pc lamen.
Nadat ik met Cyprian een guitar battle via de microfoon op msn had gedaan (xD), had ik een tijd afgesproken om met hem en Janneke (zijn vriendin dus :P ) ergens bij school af te spreken.
Mijn fiets had een platte band, dus had die van mn mamaatje geleend.

Toen we in de stad aankwamen hebben we onze fietsen in de stalling gezet en zijn we naar de Jumbo gelopen om bier te kopen :D
Ik had echt gehoopt dat de cassière me naar mijn identiteit zou vragen, maar dat deed ze niet! Goddamn yous! dat was mijn eerste legale pils wat ik kocht (six pack halve liter grolsch).
We gingen naar het dak van de Jumbo om daar wat te drinken. Cyp en Janneke voelde zich er niet op hun gemak, dus zijn we gere-locate naar een bankje ergens in de buurt van het Outlet.
Daar hebben we wat pils gedronken en toen zijn we naar de Mac gegaan, waar ik een road to America menu had besteld. Wat wel lekker was :p Daarna had ik nog een halve burger van Janneke xD Toen zat ik toch redelijk vol :p Cyp en ik hadden nog wat propjes geschoten met de rietjes en daarna zijn we naar de fietsen terug gelopen. Het was vet gezellig in de stad B)
Op mijn tocht naar huis ben ik Dougie en Art tegengekomen :P
Thuis was men al aan het eten, mamaatje had mousaka gemaakt... NICE! ><
Ik was ineens bekaf en heb me verder ook teruggetrokken en ben achter de pc gaan hangen met heel veel pils :P Dat was mijn dag :p

Später!

4 opmerkingen:

Vince zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Vince zei

hm kut, nogmaals: wat heb je toch met de mac :(

Thomas zei

Jao damn, maar good, pilsch is waal good <3

Vince zei

doe 'ns updaten :(