woensdag 10 oktober 2007

slaap en honger

Het valt de laatste tijd op dat ik echt de hele tijd door wel honger heb, als ik thuis ben, en dat ik maar niet genoeg slaap krijg of iets dergelijks. Heel wazig xD Anyways, hier komen de afgelopen 2 dagen in beeld :P

Dinsdag:
Eigenlijk een gewone dag, zonder bijzonderheden (alleen dat ik me dan weer verslapen had), een dag met 7 lesuren en een proefwerk, scheikunde. Ik vond het wel soepel gaan B) De rest van de dag was eigenlijk wel weer hetzelfde, alleen was Romy dit keer naar buiten gekomen in de pauze, in plaats van dat ik naar de aula ging, wat dus wel gezellig was :) De rest van de lesuren heb ik me verbaasd om mijn klas, die steeds kinderlijker beginnen te worden, of ik steeds vermoeider :P Na school ben ik met Romy, Caroline en Bart nog de stad in geweest voor een half uurtje ofzo iets, wat ook gezellig was. Daarna ben ik weer met Romy meegefietst en daarna weer terug richting Herkenbosch :p
Thuis ging ik wat achter de pc lamen en 's avonds met Thomas old school gekeken.

Woensdag (vandaag):
Weer verslapen xD (en als ik me verslaap, ontbijt ik niet en als ik niet ontbijt, krijg ik honger, dus dan is mijn dag al wat minder waard :p). Na het opstaan dus maar gelijk gedoucht ed. en toen weer op de fiets gestapt. Op school weer proefwerk gemaakt, geschiedenis, en daarna nog 6 uur vol moeten houden op school xD De dag zat eigenlijk nog vol met kleine dingen die ik meemaakte zoals:
-Een leraar gleed uit en viel bijna, alleen dougie en ik zagen het :p
-Ik werd vals beschuldigd om wat trash wat voor mevr. Coenen's voeten werd gegooid
-We hadden geen wiskunde
Dat waren de 'spannende' dingen xD
Verder ben ik nu weer voor de pc aant lamen :p
Dat was het B)

Später!

Geen opmerkingen: