zaterdag 20 oktober 2007

spacende cake

Update van mijn saaie zaterdag B) :

Rond 11 - 12 uur stond ik op omdat ik van iets wakker was geworden, waarschijnlijk licht van buiten. Ben toen opgestaan, gedoucht en naar beneden gegaan. Opmerkelijk was dat voor een keer iedereen op/thuis was, wat bijna nooit zo is als ik in het weekend opsta :p
Thomas ging al vroeg naar de stad en moeders ging naar de winkel oid.
Rond 13.00 vond ik dat ik maar eens voorbereidingen moest gaan treffen voor mijn cake die ik ging bakken, een spacecake wel te verstaan B) Ik begon met wiet fijnhakken... en daar was ik toch wel een half uurtje tot uurtje mee bezig, heb er nogal wat ingestopt. Het bakken ging me vrij makkelijk af, alleen de eitjes klutsen met 1 hand ging minder.
Toen een uurtje laten bakken en het resultaat is toch wel een lekkere cake :)
Verder heb ik alleen maar gelamed en mijn sorceress tot lvl 18 geleveld.
Ook ben ik nog naar de winkel gefietst om voor Thomas lijm te halen.
Memorabel was nog dat Thomas gister naar de shop is geweest om daar nog wat wiet voor de cake te halen en hij had een voorgedraaide gehaald, die we 's avonds achterom hadden opgerookt, daarna kwam ik met het geniale idee om Jay and Silent Bob te kijken :D
Ik was toen in slaap gevallen, of in ieder geval, probeerde in slaap te vallen, Thomas wekte me steeds xD

Dat was het weer :p

Später!