donderdag 4 oktober 2007

<3 enzo ;)

Wat Thomas z'n vorige comment al zegt, ik heb nu dus inderdaad wat te bloggen.
Ik heb sinds een paar dagen een vriendin! :D Romy genaamd ;) Het is niet echt iets nieuws voor trouwe blog-lezers, maar anyways, zoiets moet natuurlijk even vermeld worden ;P
Ik zal jullie besparen met lange verhalen en dergelijke ;) :p
Hier een beetje een update (schooldagen waren nogal saai, dus ik laat er wat weg :p):

Maandag:
Deze dag ging op zich wel best snel voorbij, het was ook niet echt een rotdag ofzo.
Na school fietste ik met Romy mee richting Berg en ben toen weer terug gefietst naar huis, waar ik verder niet echt veel meer beleefd heb :p

Dinsdag:
Na school liet ik een paar gastjes mijn wiet keuren, geheel gratis natuurlijk... ik heb zelf niet meegedaan. Het was nog wat te nat, dus moet het meer laten drogen om het te kunnen verkopen :p Daarna wilden we nog even naar iemand toe gaan die nog ergens in de buurt van het Kepperke zat, toen we daar aankwamen, waren we nog maar nét afgestapt of de Wijkpolitie kwam aanrijden. Twee nep 'gangsters' die er zaten, fietste gelijk weg, maarja care, ik had niets fouts gedaan dus ik bleef staan. Het bleek dat ze klachten hadden gekregen en dat ze moesten weten wie daar nu eigenlijk stond, want er hong een vervallen bordje met geen toegang boven de afkapping. Ik carede het, ik kom er toch nooit :p
Daarna ben ik nog even naar stad gegaan en ben toen naar huis gefietst.

Woensdag:
Niet echt iets gebeurd.

Donderdag (vandaag):
Eigenlijk een rotdag, 8 uur met de laatste 2 uur gym. De morgen begon voor mij al kut, dus dat beloofde een leuke dag te worden xD ik kreeg redelijke punten terug, dus dat viel wel mee.
1 Nederlands grammatica so verkloot en een geschiedenis so top gemaakt xD
Toen de laatste 2 uur gym, halve coupertest, waar ik mijn record mee gerent heb :P 7,1 rondjes, ik vond het wel een prestatie... Na school ben ik nog met Romy mee gefietst en daarna weer terug naar huis. Nu ben ik weer de nieuwe cd van Marilyn Manson aant luisteren, waar ik echt verslaafd aan ben :P Ook leuk om te vermelden: ik heb een nieuwe lievelingsdrank ontdekt onder de sterke dranken, namelijk absinth, ik had er het vorig weekend een halve fles van leeg gedronken :P

Dat was het weer B)

Später! ;)